Beantwoord

Automatisch MB's delen lukt niet met mijn vrouw

  • 25 June 2023
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Automatisch mb delen met mijn vrouw lukt niet, heb al meerdere topics doorgelezen en alle stappen uitgevoerd die ik zou moeten doen. 

mvg Bas 

icon

Beste antwoord door GerritS76 25 June 2023, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Zijn alle producten/diensten aangemeld voor de voordelen? Kan je wel handmatig MB's delen met je vrouw? Zijn beide abonnementen wel gekoppeld aan de ‘Voordelen’?

Je kunt dit controleren door in te loggen via Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen

Via de app kan je het ook controleren via Mijn KPN → Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

 

Tussen bovenstaande stappen en het tonen van de producten zit een verschil, producten toont alleen de gekoppelde producten aan je Mijn KPN ID, de voordelen pagina's zoals hierboven genoemd tonen of en zo ja welke abonnementen gebruik maken van de voordelen. Het delen van MB's is n.l. onderdeel van ‘Voordelen’.

Staan niet alle abonnementen vermeld onder de ‘Bekijk uw voordelen’ of ‘Voordelen bekijken’ ? Bel dan even met 0800-0402 dit kan van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 8:00 tot 17:00. Telefonisch is het stukken sneller en gemakkelijker te regelen om dit als nog in orde te maken. Heb je geduld en maakt een dagen langer wachten niet heel veel uit, vul dan even je KPN Forum Profiel in met al je gegevens en vul bij Persoonlijke Opmerkingen het abonnement in (evt. inclusief het daarbij behorende klantnummer) dat ontbreekt. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bas 89. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik heb het gelijk voor je uitgezocht. @GerritS76 zat op het goede spoor. Het nummer dat eindigt op *42 was nog niet toegevoegd. Dit heb ik alsnog voor je toegevoegd. Je kan nu wel onderling MB's delen met jouw vrouw.