Beantwoord

Bericht dat Combivoordeel is vervallen na bestelling van Spotify

  • 28 March 2023
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Beste

Ik heb kpn internet+ tv+ mobiel met 2 kpn tv+ boxen.

Nu heb ik  korting op mijn mobiel abonnement en kpn pluspakket en heb videoland plus.

Nu heb ik gisteren Spotify besteld met in de beschrijving dat ik €5,- korting zou krijgen.

Een paar minuten later krijg ik een email met de bevestiging met in de bijlage een prijsoverzicht met de korting verrekend.

9 minuten later krijg ik een email dat ik geen voordeel meer krijg, alleen korting op mijn mobiel en het pluspakket.

Mijn oude Spotify abonnement loopt nog tot 31 maart 2023 en dat heb ik gisteren nog voor de bestelling opgezegd.

Peter Nuijten 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 March 2023, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Peter Nuijten, als je zowel mobiel als Thuis van KPN hebt kan je gebruik maken van de Combivoordelen. Een onderdeel daarvan is de Entertainment korting, wat op een aantal entertainment extra's mogelijk is. Spotify is daar inderdaad een van. Ik zie een melding dat de Entertainment korting is geactiveerd en gedeactiveerd, maar ik zie niet waarom dat is gebeurd. Ik heb daarom een melding aangemaakt voor een achterliggende afdeling, zodat zij dit ook voor ons kunnen bekijken en recht kunnen zetten.