Beantwoord

Blij dat je klant bent: hoe zet ik deze aanbieding aan?

  • 6 November 2022
  • 13 reacties
  • 166 keer bekeken

Reputatie 1

Onlangs heb ik een mail gekregen dat jullie blij zijn dat in klant ben. Hierin bieden jullie sportzenders tijdelijk gratis aan. Als je niet van sport houdt, zoals wij, bieden jullie het opnemenpakket tijdelijk gratis aan. Dat pakket hebben wij al. Hoe kunnen wij van dit cadeautje gebruik maken?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 17 November 2022, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Tijdelijk gratis HBO , tijdelijk gratis erotiek, enz enz. Kijk even in mijn kpn wat je mogelijkheden zijn.

Staat er een link in de mail? dan kun je die activeren en aangeven dat je het opnemenpakket wilt. Die wordt dan tijdelijk gratis, oftewel jullie abonnement gaat tijdelijk met € 4,99 omlaag.😉

Reputatie 1

Hoe kun je het opnamepakket activeren als die al jaren actief is?

Heeft u het al geprobeerd te activeren? Het is een "actie" dus zal er wel rekening mee gehouden worden dat men dat pakket al heeft.

Reputatie 7
Badge +24

Hoe kun je het opnamepakket activeren als die al jaren actief is?

Dat kan niet. Betaald u er nu apart voor? Staat er een aparte regel op de factuur met daarachter "€ 4,99"?

In dat geval zou u opnemen stop kunnen zetten. Dan bent u al uw opnames kwijt. En vervolgens kunt u opnemen weer aanzetten waarbij u de eerste 3 maanden gratis krijgt. Is dat een realistisch scenario? Al uw opnames kwijt?

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het al geprobeerd te activeren? Het is een "actie" dus zal er wel rekening mee gehouden worden dat men dat pakket al heeft.

Veruit de meeste mensen hebben opnemen "gratis" omdat ze 2 of meer ontvangers hebben. Dan is deze actie dus gewoon niet relevant. KPN gaat echt niet zomaar € 4,99 3 maanden lang in mindering brengen op de factuur ofzo...

Veruit de meeste mensen hebben opnemen "gratis" omdat ze 2 of meer ontvangers hebben. 

 

Behalve diegenen die er maar 1 nodig hebben. 😉

Reputatie 1

Wij hebben 1 ontvanger. Het opnemenpakket staat apart op de factuur vermeld.

Alle opnames kwijt is uiteraard geen reele optie.

Reputatie 7
Badge +18

Hi @MauriceO! Meestal is het met dit soort acties zo dat het geldt voor pakketten die nog niet actief zijn. Staat dit ook in de mail genoemd? Als het pakket al actief is lukt het in dat geval niet om de korting toe te passen. Uitzetten en aanzetten zou dan nog kunnen werken, maar gezien je met het opnemen pakket dan alle opnames kwijt bent is dit niet de meest ideale oplossing. 

Reputatie 1

Hi @Sanne_M , hierover staat niks in de mail.

 

“We zijn blij dat je klant bij ons bent”, maar ...

Reputatie 7
Badge +18

Gek, zou je een foto van de mail hier willen plaatsen? Poets hierbij wel eventuele privégegevens weg (naam e.d.). Graag een foto of meerdere foto's van de volledige mail, dan kan ik op onderzoek uit! 

Reputatie 1

@Sanne_M 

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Dankjewel @MauriceO! Ik heb rondgevraagd, en in de mail staat dat je een zenderpakket naar keuze kunt proberen. De mail gaat er dus vanuit dat je het zenderpakket inderdaad nog niet aan hebt staan, alleen als dat het geval is kun je van de korting gebruikmaken. Ik vind wel dat dit duidelijker vermeld mag worden, dus die feedback heb ik doorgegeven. Onder de streep betekent dit dus dat de korting niet geactiveerd kan worden, wel van de sportzenders, ook al zijn die niet zo aan jou besteed begrijp ik. Geen korting op het opnemen pakket dus, maar ik wil je wel meegeven om onze kadootjes pagina in de gaten te houden. Elke maand zijn daar kado's op te vinden, en voor december hebben we vaak ook wat leuke dingen. 🙂 Hopelijk zit er tegen die tijd ook wat voor jou tussen, en excuses voor de onduidelijkheid in deze.