Beantwoord

Combikorting mist op aangemeld abonnement

  • 17 May 2023
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

We zijn allemaal aangemeld voor de combikorting en zie nu dat al een tijdje deze korting weg is op het abonnement van mijn zoon. Ik kan hem niet opnieuw aanmelden. Hoe kan die korting nu ineens weg zijn?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 May 2023, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Cvp71, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Mag ik aannemen dat het nummer van je zoon op hetzelfde adres staat als dat van jullie? Zo ja, zou je zijn nummer willen invullen in je KPN profiel? Dit kan onder "Persoonlijke opmerkingen”. 

Laat je me even weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik hiermee bezig! 

Hi @Cvp71, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Mag ik aannemen dat het nummer van je zoon op hetzelfde adres staat als dat van jullie? Zo ja, zou je zijn nummer willen invullen in je KPN profiel? Dit kan onder "Persoonlijke opmerkingen”. 

Laat je me even weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik hiermee bezig! 
 

Ik heb het nummer ingegeven. Zie op de rekeningen dat de korting al een tijdje weg is. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor het nummer, zover ik kan zien hebben die voordelen nooit aangestaan voor dit nummer. Dit komt doordat voor dit nummer zowel het huisnummer als bij de toevoeging 44 is ingevuld, dat komt dus niet overeen met jullie adres, waardoor die voordelen niet aan staan. Ik vermoed dat die toevoeging 44 per ongeluk is ingevoerd en dat het weer verwijderd mag worden zodat de voordelen aangezet kunnen worden. Klopt dit?

Die toevoeging mag er zeker vanaf. Die hebben wij er niet bijgezet. Dit kwam er op de een of andere manier uit zichzelf bij. Kreeg het er zelf ook niet uit. Dus ja gooi er maar uit.

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor het nummer, zover ik kan zien hebben die voordelen nooit aangestaan voor dit nummer. Dit komt doordat voor dit nummer zowel het huisnummer als bij de toevoeging 44 is ingevuld, dat komt dus niet overeen met jullie adres, waardoor die voordelen niet aan staan. Ik vermoed dat die toevoeging 44 per ongeluk is ingevoerd en dat het weer verwijderd mag worden zodat de voordelen aangezet kunnen worden. Klopt dit?

Die toevoeging mag er zeker vanaf. Die hebben wij er niet bijgezet. Dit kwam er op de een of andere manier uit zichzelf bij. Kreeg het er zelf ook niet uit. Dus ja gooi er maar uit.

Duidelijk. Dan verzoek ik je zoon om even met ons te bellen op het gratis nummer 0800 0402. Dit omdat een adreswijziging gevoelig is en hij dan tijdens het gesprek een code via sms zal krijgen die hij op moet noemen om dit te kunnen wijzigen. Daarna kan de collega daar ook gelijk de voordelen activeren.