Beantwoord

Entertainmentkorting staat niet goed op factuur

  • 13 May 2023
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik kreeg een mail over entertainmentcadeautje voor mij, aanbod is videoland plus voor 4,99 per maand voor de komende 6 mnd, echter nu zie ik bij mijn abonnementen dat er gewoon 8,99 staat. Wanneer gaat die korting eraf?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 May 2023, 08:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dijkstras ,

Heb je het aanbod geaccepteerd in Mijn KPN? Dan wordt het de volgende keer wel zichtbaar. 
 

Vergeet niet om dit abonnement (met zes maanden korting) tijdig weer uit te zetten als je niet het volledige bedrag wilt betalen.

Ik heb volgens de aanvullende voorwaarden kpn combivoordeel recht op combivoordeel en entertainmentkorting. Ik voldoe aan alle voorwaarden als bestaande klant. Tot mijn verbazing kan ik geen entertainmentkorting krijgen op toevoegen spotify zonder mijn combivoordeel (gratis espn) te verliezen. dat is raar toch?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb volgens de aanvullende voorwaarden kpn combivoordeel recht op combivoordeel en entertainmentkorting. Ik voldoe aan alle voorwaarden als bestaande klant. Tot mijn verbazing kan ik geen entertainmentkorting krijgen op toevoegen spotify zonder mijn combivoordeel (gratis espn) te verliezen. dat is raar toch?

Combivoordeel, en daarmee dus gratis ESPN, is alleen van toepassing op de oudere abonnementen. Bij de oudere abonnementen is er geen entertainmentkorting. 

Bij de nieuwere abonnementen is er wel sprake van entertainmentkorting. Maar Combivoordeel bestaat hierbij niet meer.

Het is dus het 1 of het ander. Niet beide.

Dat is een helder antwoord, duidelijk nu. Nick. Dank je wel!