Beantwoord

Factuur anders dan prijsoverzicht, ik mis de Husselkorting

  • 2 December 2022
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Hi,

 

Volgens het prijsoverzicht wat ik afsloot bij KPN waren dit de kosten:

 

Abonnement
KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms
Dit abonnement heeft een minimumduur van 24 maanden. € 37,50
Gratis samen bellen                                                                € 0,00
Hussel Mobiel Korting                                                          - € 7,50
Korting zolang het abonnement loopt                                 - € 5,00

€ 25,00

Extra's
+ 5G                                                                                      € 2,50
5G - Korting zolang het abonnement loopt                       - € 2,50

Totaal per maand € 25,00

 

Echter de factuur laat nu zien:

 

Periode 25.11 - 24.12

KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms       37,50

Korting zolang het abonnement loopt                   -5,00

5G                                                                             2,50

5G - Korting zolang het abonnement loopt           -2,50

 

Oftewel ik mis de husselkorting.

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 December 2022, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RareAir 

Heb je ook KPN internet Thuis? De Hussel mobiel korting krijg je alleen als je op hetzelfde adres internet thuis hebt.

Als dat wel het geval is, kijk dan of je je nog moet aanmelden. Bij mij ging dat automatisch, maar je kan het hier controleren:  https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm  en alsnog regelen.

Ik heb inderdaad KPN Internet Thuis besteld icm glasvezel. Nu is glasvezel nog niet aangelegd en ben ik gisteren gebeld dat de gehele aanvraag is gecancelled omdat glasvezel dit jaar niet meer beschikbaar komt terwijl dit in eerste instantie wel de bedoeling was. Dit wordt nu op zijn vroegst februari maar daar werden de verwachtingen ook al gemanaged…

Ik heb op basis vd aanbieding de overstap van Vodafone/Ziggo naar KPN Mobiel/Thuis gemaakt, hiervoor ik heb dus de aanbieding om te verlengen inclusief korting laten vallen.

Het kan niet zo zijn dat omdat KPN de beloften niet kan nakomen ik hier financieel wordt door geraakt.

Reputatie 7
Badge +21

Ai, dat maakt het lastig. Het factureringssysteem is rechtlijnig en volgt de regels. Als er niet te combineren valt, dan krijg je geen korting.

Hoe dat in dit geval aangepakt wordt weet ik (medeforumlid en klant) niet.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RareAir, welkom! Het klopt wat hierboven gezegd wordt. Als je geen vaste diensten afneemt, kan je geen gebruik maken van de korting. Er is geen mogelijkheid om een verbinding op koper aan te vragen? In dat geval kan je alsnog gebruik maken van de korting en later over naar glasvezel. Als dat niet mogelijk is, dan houdt het helaas op.

Ik snap dat er nu geen koppeling is. Ik vind alleen dat er nu te makkelijk over de rol van KPN heen wordt gestapt. KPN heeft aangegeven de aanvraag voor glasvezel te cancelen, dit is niet op mijn verzoek gegaan. Nu zou ik om alsnog te kunnen husselen koper moeten afnemen terwijl ik nu een bepaalde snelheod heb met Ziggo plus nog een aantal andere voordelen die komen te vervallen. Het vooruitzicht van glasvezel heeft mij doen besluiten over te stappen van Ziggo naar KPN en van Vodafone naar Ziggo. Nu komt KPN de belofte niet na maar ligt de actie bij mij om een minder product af te nemen om alsnog de korting te ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, alleen is de korting echt bedoeld voor klanten die zowel vaste als ook mobiele diensten afnemen. Op het moment dat dit niet het geval is, kan ik daar helaas niets anders van maken. Ik snap dat dit niet is wat je wilt horen😕.