Hallo
- Je kreeg een aanbod voor een wijziging in je vaste abonnement, deze heb je geannuleerd maar daar heb je verder niets meer van gehoord. Tot je een mail kreeg over een opzegging.
- Je had een foutmelding op de tv en je bent naar de daar vermelde website gegaan: foutcode.tv/846. Dit hielp niet dus heb je telefonisch contact gehad. In dat gesprek heb je het ook gehad over die mail.
- De volgende dag heb je weer gebeld en heb je het gehad over extra kosten op je mobiel. En is je verteld dat je een nieuw abonnement moet aanvragen.
Het is duidelijk dat er wat dingen door elkaar lopen. Zonder aanvullende gegevens kan ik hier op dit moment nog niets over zeggen. Vul dan ook alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan gaan we samen duidelijkheid scheppen.
Wel kan ik nog aangeven dat de site foutcode.tv zeker een site van ons is. Als je daar heen gaat wordt je vervolgens doorgeleidt naar de website van je eigen provider (KPN, XS4ALL of Telfort) met een stappenplan. Als het daarmee niet lukt krijg je contactgegevens te zien. Dat is in het geval van KPN altijd het 0800-0402 nummer en deze is gratis. Dus als je dat nummer gebruikt hebt om naar te bellen, dan zijn de kosten in ieder geval niet daar van afkomstig.
Admin: door een technisch foutje is de tekst van het startbericht vervangen door een van de latere reacties. Dit hebben we helaas niet kunnen herstellen