Beantwoord

Gedeelde MB's nog niet ontvangen

  • 6 July 2023
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Mijn partner heeft mb's met mij gedeeld, maar heb ze nog niet ontvangen. Had wel een bericht ontvangen dat dit gedeeld was, maar als ik in mijn kpn ga kijken zie ik ze er niet bij staan.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 July 2023, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @priscillia, ik hoop dat de gedeelde MB's intussen zichtbaar zijn. Meestal zou je ze vrij snel moeten zien in de MijnKPN app, zo gauw ze zijn gedeeld.

Je leest in onze Kennisbank meer over gedeelde MB's en wat je kunt doen als het niet lukt:

 

Heb de 30mb nooit ontvangen. Het is wel te zien op het overzicht van mijn partner. We hebben op dag van contact met kpn nog een keer 10gb gedeeld en die heb ik wel ontvangen. 
 

vind het echt jammer. Over 5 dagen ontvang ik de automatisch ingestelde gb. 

Reputatie 7
Badge +19

@priscillia Dat kan ik begrijpen, je hoort de gedeelde MB's gewoon te krijgen natuurlijk. 

Als je wilt kijk ik even met je mee. Vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je eigen mobiele nummer + het nummer vanaf waar ze gedeeld zijn, plus de datum waarop ze gedeeld zijn. Extra informatie kan je kwijt in het laatste vak in je profiel. En anders hoor ik natuurlijk graag of de automatisch gedeelde MB's over een paar dagen goed over gekomen zijn!

Het gaat niet om de automatische mb’s maar om de extra mb’s die mn partner over heeft gemaakt. Ik heb hier een printscreen van! 

Reputatie 7
Badge +19

@priscillia Fijn dat je je gegevens hebt ingevuld, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie dat er op 5 juli van het nummer van je partner naar jou 30 MB gedeeld is. Daarna is er op 7 juli inderdaad 10 GB gedeeld. Heeft hij misschien de eerste ronde - per ongeluk - 30 MB in plaats van GB gekozen? Want 30 MB is zo op, mogelijk dat je daardoor vermoedde dat je het niet ontvangen had? Ze zijn in ieder geval wel gedeeld naar jouw nummer.