Beantwoord

Geen Hussel voordelen na overstap vanaf solcon

  • 21 November 2022
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Na overstap vanaf solcon per 16 nov, staat bij MijnKPN het internet+tv abonnement EN het kpn mobiel abonnement. Tot zover is alles goed. Maar kijk ik dan bij mijn voordelen, MijnKPN, dan staat daar wel mijn kpn mobiele abonnement maar ipv kpn-internet zie ik daar nog het solcon-internet abonnement staan.

De voordelen lijken dan ook niet te werken; ik heb het “gratis” tv pluspakket geactiveerd en dit lijkt gewoon in rekening te worden gebracht.

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 November 2022, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @mogies ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Helaas, dat had ik al een aantal keer geprobeerd, met het volgende resultaat:

 

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @mogies, leuk dat je voor KPN hebt gekozen.

Wat @Noordzee zegt, klopt. 

Hallo @mogies ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Maar ik begrijp dat het jou niet lukt om jezelf aan te melden. Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Bedankt, maar het probleem is het nmiddels opgelost door kpn. Wel een half uur aan de lijn gehangen, dat dan weer wel.