Beantwoord

Hoe kan ik MB's delen met een Simyo abonnement?

  • 17 October 2022
  • 5 reacties
  • 1577 keer bekeken

Reputatie 1

Ben overgehaald naar unlimited KPN mobiel abonnement om o.a. mb’s te delen met Simyo abonnement. Dat kan zei KPN omdat Simyo dochterbedrijf van KPN is.
Nu zie ik nergens de mogelijkheid hoe ik dit doe in de app en lees hier dat het niet kan.

Was het een loze belofte van KPN om mij over te laten stappen of doe ik iets verkeerd?

icon

Beste antwoord door GeSp 17 October 2022, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Wow 

 

Loze belofte want dat kan helemaal niet, van wie kreeg je dat te horen?

 

Wat wel kan (maar daar heb je waarschijnlijk niets aan), als er op het adres waar je woont een KPN Thuis abonnement is afgesloten dan kan je je bij Simyo aanmelden voor Simyo Compleet, dan worden elke maand je Simyo bundels verdubbeld.

 

Reputatie 1

@GeSp de verkoopster die mij belde voor aanpassing in mijn KPN Thuisabonnement vertelde mij dat. Heeft mij later teruggebeld dat ik zelfs mb’s kon delen met Simyo abonnement (Simyo Compleet wordt al gebruikt, maar is te weinig, vandaar dat delen en de reden waarom ik overstapte van Vodafone naar KPN vwb mobiel bellen).

Begrijp ik uit jouw woorden dat KPN zelfs haar eigen klanten voorliegt?

Reputatie 7
Badge +18

@Wow 

Dat was iemand die zomaar belde of was het terugbel verzoek?

Was het echt van KPN? Vanaf welk telefoonnummer belde die verkoopster?

Er zijn een heleboel van die Call centers die (zogenaamd) uit naam van KPN bellen en je van alles beloven om maar een verkoop te scoren, die liegen je i.d.d. heel vaak voor.

Reputatie 1

@GeSp dat nr heb ik zo niet meer bij de hand.

Ik heb KPN gebeld en e.e.a. uitgelegd. Vonden het zelf ook vervelend. Met een geste via creditering in de factuur, verhuis ik Simyo naar KPN waardoor delen wel moet lukken (hoop ik!).

Dank voor jouw reactie. Wordt gewaardeerd.

Reputatie 7
Badge +18

@Wow 

 

Dat is dan toch nog een mooie oplossing, tussen KPN abonnementen gaat MB's delen zeker lukken, je moet die abonnementen i.i.g. wel op hetzelfde adres geregistreerd hebben staan.