Beantwoord

Hussel voordelen niet volledig

  • 23 November 2022
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo Ik heb al vanaf aug ESPN aanstaan maar de entertainment korting die je krijgt als je ook mobiel belt krijg ik nog steeds niet. Als ik in mijn voordelen kijk dan zie ik ook nog steeds ons oude adres staan met de mobiele nummers van de nieuwe bewoners en niet onze 2 mobiele nummers op on huidige adres. Onze nummers zijn ********** en **********. Ik heb ooit de melding gehad dat alles aangemeld en gekoppeld is. Ergens gaat er iets niet goed. Wilt u het e.e.a. uitzoeken en corrigeren! Alvast bedankt met vriendelijke groet, Jaap van Solkema

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 November 2022, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Zorg even dat je ook direct beantwoord wordt met inhoudelijke informatie en vul even je forumprofiel in. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 1

gedaan

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jaapvs, goed dat je ons een berichtje stuurt. Omdat je jouw profiel hebt ingevuld, heb ik meteen een kijkje kunnen nemen.

De reden dat je op dit moment geen Entertainmentkorting ontvangt, is omdat er op jouw adres maar 1 abonnement actief is. Jouw mobiele abonnementen staan nog op een ander adres geregistreerd. Hierdoor krijg je dus geen voordelen.

Je kunt het adres van jouw mobiele abonnementen zelf veranderen via MijnKPN. Of je kunt ons even bellen op 0800 0402. Via deze weg mag ik jouw adres helaas niet wijzigen in verband met een extra verificatie check.