Beantwoord

Ik kreeg een mail dat mijn Voordelen zijn gestopt

  • 28 April 2023
  • 6 reacties
  • 135 keer bekeken

Vanochtend kreeg ik een mail van KPN dat mijn voordelen zijn gestopt met de volgende tekst:

 

Annulering, opzegging of verhuizing
U hebt 1 van uw KPN producten geannuleerd, opgezegd of verhuisd. Daardoor combineert u geen KPN Mobiel en Thuis meer op uw adres. U krijgt daarom geen voordelen meer.”

Ik heb helemaal niets opgezegd! In MijnKPN staan mijn abonnementen gewoon vermeld. Alle facturen zijn voldaan.

Ik heb KPN Mobiel, ****, en KPN Internet via XS4ALL.

Kunt u mij uitleggen wat er dan door mij is “opgezegd”?

Vriendelijke groet,

Bram Veefkind, Leiden.

 

Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 6 May 2023, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Zo een gelijke email heb ik ook gehad op 20 April.

Inmiddels al vele malen contact gehad met de Helpdesk van de KPN en ze beloven van alles om het op te lossen.

Bij elk gesprek wordt er een nieuwe herstel datum genoemd maar tot op heden geen herstel.

Ook verbreken de medewerkers de telefoon verbinding om er maar van af te zijn!

 

Schandalig

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bramveef, als je er zelf geen verklaring voor kunt vinden is het heel goed dat je hier even aan de bel trekt zodat ik met je mee kan kijken!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook álle mobiele nummers die gekoppeld horen te zijn aan dit adres noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂

Mijn profiel is bijgewerkt. Hopelijk vindt u een verklaring.

Groet,

Bram Veefkind.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @bramveef,

Ik heb het vermoeden dat dit iets te maken heeft met een mobiel nummer dat eindigt op 112. Dat staat niet geregistreerd op jullie adres maar leek wel gekoppeld te zijn aan jullie KPN Compleet/Combi huishouden. Omdat dit niet ‘mag’, lijkt dit recht te zijn gezet nadat er eind april een wijziging door is gevoerd. 

Jouw eigen mobiele nummer is nog steeds gekoppeld en daar zijn de voordelen ook nog gewoon op actief, net als bij je internet en tv abonnement. De mail die je hebt ontvangen klopt dus niet qua inhoud en hier ga ik even een melding van maken! Excuus dat we je zo hebben laten schrikken!

Dank voor uw bericht. Dat ..112-nummer is van mijn dochter. Ze woont inmiddels op zichzelf. Ik kan niet achterhalen hoe het nummer op mijn adres is terechtgekomen.

Vriendelijke groet,

A. Veefkind.

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan ik ook niet helemaal verklaren 🤔 Wel fijn dat het nu duidelijk is waar de mededeling vandaan kwam!