Beantwoord

Kado link werkt niet. Oeps Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

  • 3 December 2022
  • 7 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1
  • Deelnemer
  • 9 reacties

Goedemorgen,

Ik probeer al enkele dagen het kadootje van KPN van deze maand (de gratis film bij Pathe Thuis) op te halen maar krijg de melding: “Oeps Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.” Ik heb een TV, Internet en Bellen abonnement bij KPN (glasvezel). Mijn KPN ID werkt gewoon naar behoren.

Heeft hier iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Groeten,

TtV

icon

Beste antwoord door TtV 9 December 2022, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @TtV! Wil je eens kijken of het wel lukt als je het probeert via onze pagina over het kadootje van KPN? Klik daar op “Vouchercode opvragen”. Gebruik je klantnummer en het e-mailadres waar je KPN ID aan gekoppeld is. 

Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in. Laat ook even weten welk klantnummer en e-mailadres je gebruikt in het online formulier. Dan kijk ik voor je hoe we dit filmcode zo snel mogelijk bij je krijgen. 

Bij mij hetzelfde verhaal. Blijf een foutmelding krijgen. Op verschillende manieren geprobeerd, Maar geen resultaat.

Hopelijk wordt er een oplossing gevonden. Op deze manier lijkt het wel een “fopcadeau”.

mvg

Martijn

Reputatie 1

Goedemorgen,

Inmiddels heb ik via KPN Webcare op Twitter een kado code gekregen. De website om de vouchercode op te vragen geeft echter nog steeds dezelfde fout. Dus ik denk echt dat daar iets niet goed gaat.

 

Groeten,

Theo ter Veer

Reputatie 7
Badge +17

@Martijn Douwma als het via die weg niet lukt, zou je dan willen aangeven wat het antwoord is op de vragen uit mijn vorige reactie?

Als het via die weg niet lukt kan je dus via KPN Webcare een aanvraag doen. Of hier laten weten dat het niet is gelukt met via de link. Dan doe ik navraag voor je. 

@Bram_ 

Nee het lukt ook niet op de manier zoals jij het beschrijft. Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen.

Ik zal mijn mailadres achterlaten in het profiel. Ik heb namelijk geen twitteraccount voor de webcare.

Mvg

Martijn

Reputatie 7
Badge +17

@Martijn Douwma ik heb een aanvraag gedaan. Ik verwacht dat je de code snel zult krijgen. Enige slag om de arm die ik moet aanhouden is dat de voorraad beperkt is. Mocht hierdoor geen code gestuurd kunnen worden laat ik het je hier weten. 

Reputatie 7
Badge +17

@Martijn Douwma de code heb ik je per privébericht gestuurd. 

Deze kan je gebruiken door de volgende stappen te volgen: 

  • Ga naar pathe-thuis.nl/kado
  • Log in met je Pathé Thuis account of maak eerst een Pathé Thuis account aan. 
  • Voer vervolgens de vouchercode in en kies een film uit.

Veel kijkplezier!