Beantwoord

Kan geen MB's delen

  • 22 May 2023
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo,

 

Het lukt me niet om mb te delen met mijn vrouw. 

Alles zou goed moeten staan, maar ik kan haar niet selecteren bij mb delen in de app. Kan alleen goede doelen selecteren.

Ergens gaat er iets niet goed.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 25 May 2023, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Zijn beide mobiele abonnementen kpn abo's en bv niet een van telfort en de andere van kpn

Beide kpn, geen telfort.

 

Alle stappen doorgelopen, maar naar meerdere pogingen geen succes

Beide kpn, geen telfort.

 

Alle stappen doorgelopen, maar naar meerdere pogingen geen succes

Vul je forumprofiel aan met je adres, naam en klantnummer en de beide phone nummers dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Ps het snelste is om de klantenservice te bellen op 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom @Robin Steenkamer, ik lees dat MB's delen niet lukt. Ben je verder gekomen met de tips van @jimny?

We hebben een artikel speciaal over MB's delen en wat te doen als het niet lukt. Het kan nuttig zijn om dat nog even door te nemen. We lezen hier graag of het je is gelukt!