Beantwoord

Kan geen mb’s ontvangen van familieleden

  • 8 May 2023
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Goedenavond, 

 

Sinds gisteren heb ik een abonnement bij KPN net als mijn andere 2 gezinsleden. Hun deelde onderling al mb’s met elkaar maar mijn naam komt niet in hun lijst te staan om mb’s met mij te delen en andersom ook. In de KPN app zie ik ook niet mijn voordelen staan en ik heb al het aanmeldformulier ingevuld maar die geeft aan dat ik al aangemeld ben. Hoe kan ik dit oplossen? 
 

groetjes, 

Sanne

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 May 2023, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sannedb. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om met jouw nieuwe abonnement MB's te delen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Het mobiele nummer dat eindigt op *08 staat op een andere contractadres en factuuradres, dat is de reden waarom het niet lukt om aan te melden. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice (0800 0402) kan het adres na een verificatie worden gewijzigd en het mobiele nummer gelijk ook aangemeld worden voor het delen van MB's. Laat je mij weten of het is gelukt?