Beantwoord

Korting bij MB's delen met huisgenoot

  • 12 April 2023
  • 8 reacties
  • 95 keer bekeken

Goedendag

Wij hebben ieder apart een abonnement 3GB internet en onbeperkt bellen en smsen (mobiel)

We wonen op het zelfde adres en willen graag weten of wij in aanmerking komen voor de 5.00 korting per persoon.

Zo ja , wat moeten we dan allemaal doorgeven of evt,veranderen om daarvoor in aanmerking te komen.

Bvd.

Edwin

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 April 2023, 13:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Helaas… Dit is alleen i.c.m. een KPN Thuis abonnement.

Dag Freddy

Bedankt voor de snelle reactie

We weten nu dat we daar geen recht op hebben

Mvg

Edwin

Reputatie 7
Badge +21

Als je meerdere mobiele abonnementen combineert op één adres heb je recht op:

  • Onderling gratis bellen
    Als je 2 (of meer) mobiele abonnementen of een vaste telefoon van KPN op één adres hebt
  • MB's delen
    Meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres? Dan deel je makkelijk MB’s met elkaar

Andere voordelen alleen in combinatie met een KPN Thuis abonnement.

KPN Combivoordeel: combineer en bespaar

Dag Ruud

Wij hebben beide onbeperkt bellen ,dus denk niet dat dit mogelijk is.

Heb al geprobeerd om dit in te vullen ,maar krijg foutmelding.

Mogelijk zijn we al aangemeld.

Zie alleen namelijk dat we de MB's onderling delen.

Mvg

Edwin

Reputatie 7
Badge +21

Nee, als je onbeperkt bellen hebt, dan is dat niet meer nodig. Als je ziet dat je MB's kan delen, dan is dat voordeel dus al aangemeld.

Goedendag

Allen

Bedankt voor de snelle reacties en grote klasse voor dit forum

Is fijn dat je hiervoor met je vragen terecht kan

Mvg

Edswin

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @E.J.v.d.H. Welkom op het KPN Forum! Ik zoek graag voor je uit of je al aangemeld bent voor deze voordelen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummers achterlaten in het KPN forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog kan gebruiken hierin, dan hoor ik dat graag!

 

Â