Beantwoord

Korting voor combinatie mobiele en internet thuis wordt niet verrekend

  • 14 December 2022
  • 10 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb al jaren een aantal mobiele abonnementen, ik heb hier onlangs internet thuis aan toegevoegd.

In de app heb ik thuis als product toegevoegd. Maar zie op de meest recente factuur geen korting verrekend bij de mobiele abonnementen.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 21 December 2022, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Octillie ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als ik daar mijn telefoonnummer invul krijg ik het volgende te zien:

Producten die al aangemeld zijn kan je niet nog een keer aanmelden
 

abonnementen mobiel lopen al een jaar of 7 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, mogelijk komt het dan op de volgende factuur. (Was het niet tijdig verwerkt...) Bij twijfel kun je altijd met 0800-0402 bellen. 

 

Ik wacht het even af, bellen duurt me een beetje te lang….

Reputatie 7
Badge +15

@Octillie Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken is. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven?

Zoveel mogelijk ingevuld 

Reputatie 7
Badge +15

@Octillie Ik zie dat de postadressen en de factuuradressen voor de mobiele nummers afwijken. 

Klopt het dat het huis met huisnummer 4 het nieuwe adres is? 

Als ik dit weet ga ik uitzoeken of ik de factuuradressen direct kan aanpassen! 

Dat klopt inderdaad 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Octillie Helder! 

Ik heb alle adressen gelijk getrokken en er weer een huishouden van gemaakt in onze systemen. 

Vanaf dit moment zijn dus alle voordelen weer berekend zoals ze volgens mij berekend zouden moeten zijn. :)

 

Superfijn! BedanktÂ