Beantwoord

KPN Compleet met 2 mobiele KPN abonnementen

  • 9 December 2020
  • 9 reacties
  • 749 keer bekeken

Ik heb nu KPN Compleet, gecombineerd met 1 mobiel abonnement. Nu krijg ik vanaf 1-1-2021 nog een mobiel abonnement voor mijn echtgenote. Wat is dan het voordeel? Heb nu al Fox Sport. Krijg ik dan ook nog het gratis Plus abonnement erbij zolang ik 2e mobiel heb?

icon

Beste antwoord door Nadia 11 December 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paul Slijpen ,

Nee, je krijgt maar eenmalig een gratis zenderpakket bij KPN Compleet. Je kunt kiezen uit het Fox Sport Pakket of het Pluspakket. 
 

Wees er maar blij mee, want bij de huidige KPN Hussel thuisabonnementen krijg je geen gratis pakket meer. 

Reputatie 7

Hallo @Paul Slijpen, leuk dat je de KPN community hebt gevonden, welkom op het forum :)

Met kpn Hussel geniet je alle vrijheid: je kiest zelf wat je nodig hebt, en wat niet. Van hoeveelheid data en internetsnelheid tot het aantal TV ontvangers of je favoriete Entertainment.
Heb je nog Alles-in-1? Dan krijg je daar KPN Compleet voordelen op.  

Internet thuis van KPN + extra mobiel = korting
Combineer Internet en Mobiel en krijg korting op je mobiele aansluiting. Krijg elke maand tot € 7,50 korting als je Internet en Mobiel combineert. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest. 
Voor meer extra's en leuke kortingen met een nieuw toestel kijk snel op onze site: smartphones bij KPN . Heb je al een toestel? Dan is een voordelig  sim -only iets voor jou :) 

Reputatie 7

Hey Paul, het is hier al een tijdje stil. Ik ga er vanuit dat je geen vragen meer hebt. Ik sluit daarmee je topic. Toch nog vragen? Stel ze dan hier gerust. We helpen je graag :)

Opgelost

Hoi,

 

Heb je nu 7,50 korting in totaal? Of 7,50 bij elk mobiel abo?

Ik heb dezelfde situatie namelijk en ik dit antwoord bied mi geen duidelijkheid.

De extra pakketten boeien me eigenlijk niet :)

groeten

Paul H

Gaat pas 4-1 in. Krijg dan 2,50 korting op Sim-only . Heb KPN Compleet met gratis ESPN Sport.(dus geen Hussel TV abonnement). Hopelijk krijg ik 5,00 korting op totaal abonnement. Dat is in ieder geval de bedoeling.

 

 

Reputatie 7

Hallo @PH11, welkom op het KPN forum. Goed dat je inhaakt. 

Hoeveel korting krijg je per mobiele aansluiting? 
Wanneer je ook Internet (en tv) voor thuis combineert met mobiel. dan ontvang je tot € 7,50 korting per mobiele aansluiting. Hoeveel korting je krijgt, hangt af van welke databundel je kiest. 
Op onze site: smartphones bij KPN kun je een abonnement + toestel bestellen. Heb je al een toestel? Dan kun je een voordelige  sim -only afsluiten :) Je ziet direct wat je korting is met kpn Hussel. 

 

Hier dezelfde vraag maar de antwoorden zijn onduidelijk. We hebben alles in 1 met 1 mobiel abonnement unlimited daar krijgen we 5 euro entertainment korting en het tv plus pakket. Welke korting krijgt een tweede mobiel abonnement?

Reputatie 7
Badge +19

Dat ligt eraan, welk abonnement je kiest @Bram010. De korting loopt van €2,50 tot maximaal €7,50. Op de KPN website kun je snel zien welke korting bij welk mobiel abonnement van toepassing is.Â