Beantwoord

Krijg ik entertainmentkorting als ik Viaplay toevoeg?

  • 1 April 2023
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een vrij uitgebreid pakket (TV + Mobiel). Ik heb nu gratis ESPN (doe ik helemaal niets mee, geen idee waarom dit in mijn pakket zit) . Ik wil graag viaplay toevoegen. Krijg ik daar dan entertainment korting op ? Ik gooi dat ESPN er sowieso uit.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 April 2023, 18:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik lees dat u gratis ESPN heeft. Dan heeft u denk ik nog een ouder abonnement. Bij oudere abonnementen is er geen entertainmentkorting. Dat is alleen bij het Hussel abonnement of nieuwer.

U kunt overstappen op dat nieuwe abonnement. Ik vermoed dat u dan nog goedkoper uit bent ook. U krijgt dan wel de nieuwe tv+ ontvanger waarop u de viaplay app kunt installeren. Op uw huidige ontvanger zal dat niet kunnen.

Bedenk u wel dat de tv+ ontvanger nog wat kinderziektes heeft. 

Reputatie 1

@Nick83 Nee mijn abonnement is van vorig jaar (2022 afgesloten) en dit jaar verlengd. Ik heb ESPN er bij laatste verlenging bijgekregen. Ik heb hussel 1 gb. Mijn kpn box is een VIP5202

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Poldervrouw ,

Als je verder geen ander entertainmentpakket hebt, dan kom je inderdaad in aanmerking voor deze korting van vijf euro per maand. 
(Dus dan inderdaad wel ESPN opzeggen.) 

Zie ook het schema hieronder: 

 

 

Reputatie 1

oke.. dan zeg ik eerst ESPN op en dan daarna via play aan