Beantwoord

Krijg ik ook een nieuwe korting bij verlengen?

  • 4 May 2023
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Hoi,

 

Enige tijd geleden heb ik een jaarabbonement afgesloten waarvan 9 maanden tegen een bedrag voor 35,-. Nu las ik onderstaand artikel, wordt dit automatisch verlengd voor mij met korting?

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-beloont-vaste-klanten-24-maanden-tv-en-internet-voor-35-euro

icon

Beste antwoord door Nick83 4 May 2023, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Er is een select groepje klanten die deze aanbieding krijgen. Deze krijgen dan een flyer vie de post opgestuurd. Verder krijgt niemand deze actie. 

Nee. Er is een select groepje klanten die deze aanbieding krijgen. Deze krijgen dan een flyer vie de post opgestuurd. Verder krijgt niemand deze actie.

Bedankt, vreemd dat niet iedereen dit krijgt, wordt toch maar is overstappen dan naar Ziggo denk ik.

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Er is een select groepje klanten die deze aanbieding krijgen. Deze krijgen dan een flyer vie de post opgestuurd. Verder krijgt niemand deze actie.

Bedankt, vreemd dat niet iedereen dit krijgt, wordt toch maar is overstappen dan naar Ziggo denk ik.

Een korting die iedereen krijgt zou nutteloos zijn. Dan zouden ze net zo goed gewoon de prijs omlaag kunnen doen 😉

Nee. Er is een select groepje klanten die deze aanbieding krijgen. Deze krijgen dan een flyer vie de post opgestuurd. Verder krijgt niemand deze actie.

Bedankt, vreemd dat niet iedereen dit krijgt, wordt toch maar is overstappen dan naar Ziggo denk ik.

Een korting die iedereen krijgt zou nutteloos zijn. Dan zouden ze net zo goed gewoon de prijs omlaag kunnen doen 😉

Een korting wat iedereen krijgt is tijdelijk, een prijsverlaging is in principe niet tijdelijk.. dus zit wel degelijk verschil in.