Beantwoord

Krijg optie voor het delen van MB's niet in de app?

  • 2 December 2022
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik probeer MBs te delen met een ander nummer welke ik toegevoegd heb alleen lukt dit niet. Heb van alles geprobeerd en snap er niks meer van, help!!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 8 December 2022, 08:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Erik2103 ,

MB's delen kan alleen met KPN Mobiel abonnementen die op hetzelfde adres aangemeld staan. Je kunt met iedere bundel MB's delen, dus ook met KPN 0 GB. MB's delen kan niet met een oud-Telfort abonnement dat is overgezet naar KPN. Deze klanten gebruiken nog steeds van de voordelen van Telfort (o.a., MB’s 2 maanden meenemen). Je ziet op je factuur of je een oud Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement.

Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan is jouw mobiele nummer waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld jouw mobiele nummer dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van KPN een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hierna nog niet om MB's te delen? Neem dan contact met KPN op: 0800 0402 (gratis).

Beste Noordzee,

 

het vreemde is dat ik bij beide nummers geen optie heb om mijn voordelen te bekijken.

ik heb de factuur bekeken, bij mijn nummer staat alleen een korting bij het andere nummer staat specifiek hussel omschreven.

Bij het controleren of ik aangemeld sta, krijg ik de reactie dat het niet gecontroleerd kan worden omdat het nummer misschien al aangemeld is.

Vanaf hier loopt het voor mij vast.

ik zal vast iets niet goed doen alleen weet ik niet wat niet!

 

groet Erik2103

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Erik2103, ik heb de regsitratie alsnog voor je in orde gemaakt. Je kunt nu onderling mb's gaan delen. 

Super, ik zie het… Heel fijn bedankt