Mb's delen in Spanje lukt niet

  • 23 November 2022
  • 6 reacties
  • 32 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb ook een 097 kaart. Ik heb in Nederland gewoon kunnen delen. Nu zijn we in Spanje en delen lukt niet

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 1

Ik heb een 097 kaart voor de iPad. In Nederland kon ik mb delen. Nu zitten we in het buitenland en lukt het niet. Ik krijg de melding dat er minder dan 50 mb over is. Ik heb echter nog 25gb. Ik zie ze uiteraard in de app en ze staan op hetzelfde adres. Ik kan wel 50 mb versturen. 

 

Admin: topics samengevoegd

Reputatie 7

Hoi @Kootsj, wat lukt er precies niet als je MB's probeert te delen? Krijg je een foutmelding, lijken de MB's wel gedeeld te worden maar gebeurt het niet of iets heel anders?

Om met je mee te kunnen denken hebben we wat meer informatie nodig.

Reputatie 1

Krijg een melding dat ik nog maar 50 mb heb. Ik denk dat er een max op het delen is. We halen morgen nog wel en dan zijn de abonnementen weer goed. Was iets fout gegaan met de nieuwe abonnementen. Hadden onbeperkt. Na verlengingen hadden we maar 20 gb helaas

Reputatie 7

Als je de melding krijgt dat je nog 50mb hebt klinkt het inderdaad alsof het nog niet onbeperkt is. Bij een Unlimited bundel kan je 50GB delen met andere abonnementen, het beste kan je dat nog in Nederland delen. Als je dat in Spanje doet gaat het af van je eigen buitenlandbundel. 

Als je nu de 20GB bundel hebt kan je de bundel via MijnKPN wijzigen naar Unlimited, het zal dan vanaf de volgende maand verhoogd worden. 

Reputatie 1

Wijziging kon pas na een maand. Nu dus. Komende maand zijn we weer onbeperkt. Dank

Reputatie 7

Helemaal goed, dan zal dat zich niet meer voordoen. Als we nog iets naders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂