Beantwoord

MB's delen lukt niet. Kan data niet delen

  • 28 April 2023
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb op een KPN-ID twee contracten. Een met unlimited data en een zonder data. Ik kan mijn data echter niet delen. In de app kan ik wel aangeven met welk nummer ik de data wil delen  maar er komt dan geen andere naam waarmee ik de data kan delen. Beide nummers staan gewoon in “mijn-kpn”. De contractgegevens hebben ook hetzelfde adres.

icon

Beste antwoord door GeSp 29 April 2023, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Elnab 

 

Om te kunnen delen moet het nummer waar je mee wil delen ook aangemeld zijn in je huishouden, waarschijnlijk is het nummer waar je mee wilt delen daar nog niet aangemeld.

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten, of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Combivoordeel huishouden.

Bron:

 

Dag GeSp,

Ik had dat al geprobeerd. Net weer (voor de zekerheid), maar ik krijg steeds dezelfde melding:

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Elnab 

 

Dat probleem zie je i.d.d. wel vaker, er blijft dan ergens iets hangen bij de aanmeldprocedure.
Het snelst is om te bellen met de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00), die kunnen dat nummer dan wel koppelen.

Een KPN moderator op het forum kan dat ook maar het kan wel een aantal dagen duren voordat ze reageren vanwege drukte op het forum, vul dan wel alvast je forumprofiel in, inclusief de telefoonnummers. Overal waar (Privé) bij de velden staat is alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators.

Gelukt. Inderdaad even gebeld. Dank je.

Reputatie 7
Badge +18

Fijn dat het gelukt is 👍