Beantwoord

MB's delen lukt niet, misschien door wijziging van het abonnement?

  • 22 February 2023
  • 5 reacties
  • 26 keer bekeken

Hallo,

Ik heb twee dochters met een kpn abonnement. Ze staan allebei aangemeld onder mijn kpn-account. Met de ene kan ik MB's delen, maar met de ander niet. De laatste had eerst een kids-sim ofzo en daardoor kon het niet, maar haar abonnement is al maanden geleden gewijzigd en nu kan het nog steeds niet. Als ik haar probeer toe te voegen voor de voordelen, dan is ze al bekend en kom ik niet verder.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 February 2023, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarliesM26. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om met beide dochters MB's te delen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) achterlaten in het KPN Forum profiel? Mobiele nummers kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je uitzoeken. 

 

Beste Vikash,

Fijn dat je het uit wilt zoeken. Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld bij mijn profiel.

Alvast bedankt en ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het mobiele abonnement van jouw dochter zojuist aangemeld. Als het goed is lukt het nu wel om MB's te delen. 

Aaah, wat goed. Dank je wel. Heb het geprobeerd en het lukt inderdaad.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het nu wel lukt. Graag gedaan!