Beantwoord

MB’s delen met twee KPN ID’s

  • 26 June 2023
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Dag allemaal,

Ik heb een vraag. Binnenkort zitten mijn ouders en ik allemaal bij KPN i.c.m met TV en internet. 
Ik wil graag MB’s delen met mijn ouders. Echter zitten zij beiden op 1 KPN ID. Ik zou graag mijn eigen KPN ID (hiermee duid ik op een eigen login op de MijnKPN app, zodat wij beiden niet elkaars zaken hoeven te zien) hebben zodat alles van mij los staat van mijn ouders (app etc.). 
 

Mijn concrete vraag is, kan ik gewoon mijn eigen KPN ID account hebben met mijn eigen nummer alleen gekoppeld en mijn ouders hun beiden nummers op een ander KPN ID hebben, en dan toch maandelijks MB’s delen met elkaar? 
 

We wonen allemaal op hetzelfde adres, dat was een van de eisen. Echter weet ik nu niet of alles per se op een KPN ID hoort te zitten. 
 

ps. Ik heb geen flauw idee wat het verschil tussen een KPN ID is en de mijn KPN app. Ik heb nieuw bij KPN
 

MVG

 

M

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 June 2023, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja, wat u wilt kan. De voorwaarde is dat u op hetzelfde adres woont. Maar u mag verschillende KPN id's hebben.

..

Ja, wat u wilt kan. De voorwaarde is dat u op hetzelfde adres woont. Maar u mag verschillende KPN id's hebben.

Fijn om te horen! Bedankt voor de super snelle reactie! Moet ik iets regelen nadat ik mijn ID heb gemaakt? Ergens het adres invullen of dergelijk? Of is dat allemaal gekoppeld aan mijn nummer? Of zal ik tot die tijd bij MB’s delen automatisch mijn andere gezinsleden zien?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HeerM, als je de voordelen niet ziet staan in MijnKPN, dan kun je de mobiele nummers aanmelden via het online formulier: Aanmelden KPN voordelen Het delen van MB's is namelijk 1 van de extra voordelen.