Beantwoord

Mobiel, internet en tv, maar geen compleet voordeel

  • 29 April 2023
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb een mobiel abonnement en tv/internet op hetzelfde adres. Hier hoort het plusabonnement bij, deze wordt echter alsnog berekend op de factuur. Kunnen jullie hier naar kijken?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 May 2023, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Vul je forumprofiel aan met je adres en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent

Check! 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @dionj1990, welkom op het KPN Forum!

Ik zie dat je naar aanleiding van @jimny's bericht jouw forumprofiel hebt ingevuld. Heel fijn. Daarmee kon ik gelijk aan de slag.

Ik zie namelijk dat je nog niet aangemeld was voor Combivoordeel. Bij deze heb ik je alsnog aangemeld. Je krijgt een bevestiging als de voordelen actief zijn.

Mocht je in de toekomst een extra nummer toe willen voegen, volg dan onderstaande stappen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.