Beantwoord

Na verhuizing lukt MB's delen niet meer

  • 16 June 2023
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Sinds ik verhuisd ben heb ik geen mb's kunnen delen. Beide telefoons staan op hetzelfde adres. :(

 

icon

Beste antwoord door GerritS76 16 June 2023, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Sinds ik verhuisd ben heb ik geen mb's kunnen delen. Beide telefoons staan op hetzelfde adres. :(

Via deze pagina ga je direct naar de pagina met je producten, als de pagina helemaal geladen is zie je helemaal bovenin ‘Bekijk uw voordelen'. Als het goed is zouden hier al uw producten/diensten tussen moeten staan.

Mocht het niet helemaal lekker gaan, login op Mijn KPN en ga vervolgens naar → Producten → Bekijk uw voordelen. Maakt u gebruik van een mobiele telefoon? Ga naar → Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Ik vermoed echter dat dit niet het geval is, wat u in dat geval het beste even kunt doen is bellen naar 0800-0402, dit kan van Maandag t/m Vrijdag van 8:00 tot 18:00 en Zaterdag van 8:00 tot 17:00. Een medewerker kan telefonisch dan snel en eenvoudig alle producten/diensten even opnieuw koppelen zodat u weer gebruik kunt maken van de voordelen.