Beantwoord

Na verhuizing zijn de voordelen niet zichtbaar in MijnKPN

  • 19 June 2023
  • 7 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste Dame/ Heer,

Ik heb onlangs een TV & internet abo afgesloten, en had al een mobiel contract bij KPN, Wel verhuisd naar een nieuw adres, en ook adreswijzigingen doorgevoerd. Waarom is in het overzicht bekijk uw voordelen het TV & internet abo niet zichtbaar, zodat ik korting krijg op entertainment en mobiele abo's?

 

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen, zodat ik van alle voordelen gebruik kan maken? De steppen op de site gevolgd, maar dit bied geen oplossing. Dank alvast voor medewerking/ reactie.

icon

Beste antwoord door GerritS76 20 June 2023, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk erg lastig. Heb je al gecontroleerd in MijnKPN of de abonnementen en het factuuradres daadwerkelijk zijn aangepast? Anders zou ik de betreffende abonnementen nogmaals aan te melden voor de Combivoordelen

 

Als bij al je abonnementen het adres gewijzigd is - zichtbaar in Mijn KPN - en de abonnementen niet tussen je Voordelen vermeld staat, kan je het beste telefonisch contact opnemen via 0800-0402 van Maandag t/m Vrijdag 8:00 tot 18:00 en Zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.

Telefonisch geef je dan aan dat je verhuist bent, maar je abonnementen niet allemaal gekoppeld zijn voor de voordelen, dit wordt dan vrijwel direct voor je in orde gemaakt. 

Ik heb gisteren telefonisch contact gehad, Ze zouden het op lossen en na 4 uur zou het zichtbaar zijn in mijn overzicht. Tot op heden zie ik nog niet de voordelen die ik heb met Internet en TV. dus is nog niet opgelost. Kan iemand hier op het forum hier iets in betekenen. zie onderstaande overzicht hier staan niet de voordelen van de TV- en internet? En als ik het pluspakket toe wil voegen krijg ik de kosten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit wel goed komt en niet telkens met de klantenservice moeten bellen wat ik al gedaan had? alles staat op hetzelfde adres.

 

@Kadett_City Controleer even of alle abonnementen vermeld staan in je KPN Forum Profiel, eventuele extra abonnementen kan je vermelden onder "Persoonlijke opmerkingen”. Een moderator kan misschien wel iets voor je betekenen alleen zal hier wat meer tijd overheen gaan vandaar dat dit soort dingen altijd het beste via de klantenservice (0800-0402) geregeld kunnen worden.

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik zie wel een Combivoordeel registratie die actief is @Kadett_City. Het gaat dan om een vast abonnement waarbij je korting krijgt en twee mobiele abonnementen waar ook de voordelen op zijn toegepast. Alles staat dus goed? Of heb je nog meer mobiele nummers? 

Het is inmiddels inderdaad opgelost na meerde malen contact met telefonische klantenservice. Dank voor jullie reacties.

Reputatie 7
Badge +13

Ah nice! Fijn dat het gelukt is :-) . Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!