Beantwoord

Na verlenging abonnement is de €5,00 combivoordeel niet actief

  • 14 April 2023
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd, nu zie ik echter op mijn nieuwe factuur niet meer de 5 euro korting staan die ik voorheen wel had.

Die 5 euro korting was omdat er meerdere abonnementen op het zelfde adres stonden.


Graag verneem ik hoe dit kan.

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 16 May 2023, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Loudy en welkom hier op ons forum :)

Een verklaring voor hoe dit kan, heb ik zo niet voor je. Maar je kunt zelf al je producten aanmelden voor combivoordeel. Laat je ons weten of dit is gelukt? Mocht het onverhoopt niet lukken, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je dan een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik het, indien nodig, even voor je nakijken. In ieder geval hoor ik graag weer van je!

Goedemorgen,


Bedankt voor je reactie. Als ik hier kijk zie ik alle telefoonnummers op dit adres en bij mijn nummer ook vermeld dat er staat € 5 euro korting is, ik zie dit dan weer niet terug op de 1e factuur.

 

Heb tevens mijn profiel verder aangevuld.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Loudy en excuses voor mijn late reactie!

Voorheen kreeg je met KPN Compleet korting wanneer je meerdere mobiele abonnement op je adres actief waren. Dit is al een tijdje niet meer zo; tegenwoordig hebben we Combivoordeel (voorheen Hussel) en je kunt alleen korting krijgen wanneer je ook internet en/of tv bij KPN hebt ondergebracht. Omdat er geen vaste aansluiting op je adres actief is, ontvang je geen korting op je mobiele abonnement. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent.