Beantwoord

Na verlenging vaste abonnement, geen Pluspakket meer?

  • 18 November 2022
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Reputatie 2

Van de week kpn verlengt voor het zelfde abonnement wat ik had ik vraag is alles het zelfde ja wordt er gezegd prijs is ook het zelfde nu krijg ik de mail en wat staat er plus pakket eraf meteen terug gebeld wordt er gezegd vrijdag de 18 november gaat u nieuw abonnement in en dan kunnen wij pluspakket toe voegen zonder bij betaling vandaag terug gebeld er over en nu zeggen ze gewoon pluspakket betalen dit zijn geen afspraken ik betaal nu de zelfde prijs als mijn vorige abonnement maar dan zonder plus pakket dit zijn geen afspraken KPN geen goede klantenservice maar heb nog 14 dagen bedenktijd 

Gr

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 November 2022, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Theeke 1958 als ik het goed begrijp heb je je thuis-abo verlengd omdat je vaste contract op het einde liep.

Een bestaand contract hoef je niet te verlengen, dat loopt stilzwijgend door met de opzegtermijn van 1 maand. Alleen als het nieuwe contract voordeliger is zou je er gebruik van kunnen maken, maar je zit dan wel weer minimaal 1 jaar vast aan dat contract en dat moet je dan willen.

Het gratis pluspakket geldt alleen bij een combi thuisabo/mobiel abo. Dat heb je blijkbaar.

Bij een verlengd, lees nieuw contract, moeten de systemen van KPN eerst bepalen of je er (nog) recht op hebt en eventueel teveel betaald wordt dan op een eerstvolgende factuur weer verrekend.

Beetje duidelijk zo?

 

Reputatie 2

Ja klopt maar nu was de eersten 6 maanden weer goed koper als ik hem verlengde en ik snap het wel allemaal maar ze moeten geen dingen beloven en dan niet na komen met dat Plus pakket

Gr Theo 

Ja klopt maar nu was de eersten 6 maanden weer goed koper als ik hem verlengde en ik snap het wel allemaal maar ze moeten geen dingen beloven en dan niet na komen met dat Plus pakket

Gr Theo 

Hallo @Theeke 1958 houd de eerstkomende factuur even in de gaten dan zie je meteen of het pluspakket berekend is of dat het pluspakket berekend en meteen weer gecrediteerd is.

Succes.

 

Reputatie 2

Hoi hij staat al bij mijn abonnement is ook al in de prijs berekend heb hem zelf nu toegevoegd omdat hij weigerde toe te voegen pluspakket en niet in rekening te brengen ik vond hem ook niet klantvriendelijk sorry als ze iedereen behandelen zal kpn veel klanten verliezen

Gr theoÂ