Beantwoord

Nieuw nummer aanmelden voor MB's delen lukt niet

  • 11 April 2023
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een nieuw nummer toegevoegd bij mijn overzicht en wil hiermee mb delen maar dan staat het nummer er niet bij . Wel het oude nummer. Het nummer kan ik hier niet bijvoegen want dan geeft hij een foutmelding. Hoe krijg ik het oude nummer eruit en het nieuwe nummer erin zodat er mb's mee gedeeld kunnen worden? het nieuwe nummer is net zoals de rest op hetzelfde adres.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 April 2023, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Heb hier hetzelfde probleem, mijn dochter haar nummer met een 0 mb abonnement is overgezet naar KPN vandaag.(van vodafone naar kpn)

Mijn abonnement is vorige week al overgestapt.

Ik zie ook haar nummer in de app, maar ik kan de mb's dus niet delen naar haar nummer.

Heb immers al twee keer gebeld, kpn gaf aan een storing te hebben, en dit ook niet handmatig te kunnen doen via hun systeem. Ik moest maar even afwachten of later terug bellen. Want het stond allemaal wel goed in het systeem (adres en nummer e.d)

Niet handig dus, kind is halve dag onderweg en had dus geen internet, heb maar gauw een 1 gigabyte pakket gekocht... maar tot op heden kan ik nog steeds geen mb's delen.

Ik wacht tot een uur of 8 vanavond, dan bel ik weer.

Update:

 

Ze hebben een soort foutmelding dat het abonnement nog niet "voltooid" is qua bestelling.

Zij geven aan dat het niet lukt om haar toe te voegen als huishouden, terwijl beide 06 nummers in mijn kpn app staan en immers ook onder 1 naam (dat van mij)

Heb voor mijn dochter een door hun handmatige internet bundel gekregen voor 100gb voor 8 dagen.

 

Goed, we zijn eerst (even) gered, mocht zij nog steeds niet vermeld staan onder huishouden na 7 dagen, hang ik dus weer aan de lijn. 😅 niet echt een mooie start, dit overstappen.

Maar zeker blij met de oplossing die ik nu de komende 8 dagen heb.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MarcelZijlmans, goede vraag! Voor dit soort dingen kan je het beste even bellen met 0800-0402. Dan is het doorgaans zo gepiept! Via het forum heb je vooral contact met andere klanten en het kan, zoals je hebt gemerkt, even duren voordat een moderator van KPN reageert. Mocht je toch via het forum geholpen willen worden, vul dan even je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en het 06-nummer waar het om gaat. Je geeft ook aan dat er een nummer uit moet: zet je die ook in je profiel? Dat kan bijvoorbeeld onder ‘persoonlijke opmerkingen'. 

 

@LadyLiz mochten wij iets voor je kunnen doen, vul ook gerust jouw profiel aan en laat even weten wanneer je dat gedaan hebt.