Beantwoord

'persoonlijk' bedankje voor trouwe klant slaat plank mis

  • 19 May 2023
  • 10 reacties
  • 267 keer bekeken

Zojuist een 'persoonlijk' aanbod gekregen als trouwe klant. Zijn er meer die zo'n 'geweldige' erkenning hebben gekregen voor hun jaren aan trouw. Of ben ik nu een klein beetje een zeur?!  Hier mijn reactie aan KPN:

 

Goedendag,

 

Leuk idee een bedankje als trouwe klant!

Echter als ik naar mijn persoonlijke aanbod ga kom ik alleen dingen tegen die ik al heb of die er al waren.

 

5 euro entertainment korting heb ik al omdat ik internet tv en w mobiele abonnementen heb. Gratis opnemen heb ik al omdat ik 2 tv ontvangers heb. Tevens heb ik reeds Spotify en Disney+.

1 maand gratis xbox game pass ultimate a 12.99!? Ja ik heb zeer schappelijke combi kortingen. Maar dit 'persoonlijke' aanbod is echt een lachertje en slaat de plank naar mijn mening volledig mis.

 

Nieuwe klanten krijgen zelfs een tv a 499 euro of een soundbar a 399 euro cadeau.

 

Na al bijna 20 jaar verwacht je toch een aantrekkelijker bedankje.

 

Ik overweeg serieus om de heleboel op te zeggen en maar 'nieuwe' klant te worden ergens! Dat lijkt veel beter gewaardeerd te worden!

 

Met vriendelijke groet,

......

icon

Beste antwoord door GerritS76 19 May 2023, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

 

Als ik het goed heb, krijgt iedereen dit aanbod, “ook” mensen die recent klant geworden zijn.

Het hele “cadeautjes voor nieuwe klanten” is een terugkerende discussie die totaal geen zin heeft, je kunt als klant contact opnemen met afdeling opzeggingen / klantbehoud, en hen de situatie uitleggen. Vaak kunnen ze je een goed voorstel doen. Providers komen zelf in ieder geval niet meer met speciale verlengingsaanbiedingen, de tijd van proactief achter de klant zijn of haar kont aanzitten behoort al een geruime tijd achter ons.

Ben je het niet eens met het voorstel is er inderdaad de mogelijkheid om na einde van je contract te verhuizen naar een andere provider.

Leuk dat die discussie een terug kerend iets is. Dat neemt echter niet weg dat de titel van de mail/actie 'bedankje voor trouwe klanten' de plank volledig mis slaat. Het feit dat het voor alle bestaande klanten is bevestigd dit alleen maar. Maar de grootste misser is dat ze je onder deze titel iets aanbieden wat je toch al kreeg.

Dus nogmaals deze 'actie' slaat de plank volledig mis.

Hallo @GerritS76 

Als ik het goed heb, krijgt iedereen dit aanbod, “ook” mensen die recent klant geworden zijn.

Ik heb (nog) niet zo'n aanbieding van KPN gehad.

Dus niet iedereen krijgt dat.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dit is wat ik gekregen heb:

De zinsnede "bedankje voor trouwe klanten" kom ik nergens tegen. Of lees ik daar overheen? 

Ik heb (nog) niet zo'n aanbieding van KPN gehad.

Dat van die entertainment kortingen etc. is de e-mail die @Nick83 aanhaalt als het goed is. De e-mail voor trouwe klanten is een e-mail die inderdaad alleen naar nieuwe klanten lijkt te zijn gestuurd waarbij ze wederom 12 maanden korting krijgen.

Bestaande (oude) klanten krijgen sowieso geen persoonlijk aanbod (qua contractsverlenging), niet op initiatief vanuit welk bedrijf - in deze branche - dan ook. Zoiets kom je alleen nog tegen bij gas- / elektriciteitsbedrijven waarbij in je persoonlijke omgeving soms nog wel eens een verlengingsaanbod wordt gedaan.

 

Blijft inderdaad een probleem.

ze geven iets weg wat de meeste mensen al hebben.

Na 40 jaar lang klant te zijn verwacht je iets meer.

Elke 2 weken de Experia box resetten om ook boven goede Wifi te hebben is idioot.

begin steeds meer te geloven dat opzeggen de beste optie is.

als nieuwe klant krijg je dan tenminste apparatuur die up to date is.

Badge +19

@RZee natuurlijk is het niet de bedoeling om iedere twee weken het modem te resetten.  Er is dus iets aan de hand. Welk type modem heb je?

Reputatie 7
Badge +7

 

Na 40 jaar lang klant te zijn verwacht je iets meer.

 

ik kom al 40 jaar bij de appie, en moet gewoon hetzelfde betalen voor melk en aardappelen als zo’n jong ding die voor het eerst bij appie komt. 

Heel oneerlijk 😁

Reputatie 7
Badge +8

 

Na 40 jaar lang klant te zijn verwacht je iets meer.

 

ik kom al 40 jaar bij de appie, en moet gewoon hetzelfde betalen voor melk en aardappelen als zo’n jong ding die voor het eerst bij appie komt. 

Heel oneerlijk 😁

Toch gaat deze vergelijking niet helemaal op. 

Zo’n jong ding die voor het eerst bij de Appie komt, krijgt geen ‘welkomstkorting’ of een half jaar ‘gratis’ boodschappen.

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het jammer om te lezen dat er zo naar anderen wordt gekeken. Voor mij hoeven de tv’s als Kado ook niet maar ik als nieuwe klanten een presentje krijgen zoals een korting voor een bepaalde periode dan gun ik ze dat. Het jaar daarop zijn ze ook aan de beurt om de reguliere prijzen te betalen.

Waarom ook zo veel behoefte op het mede te delen op een forum? Overstappen is mogelijk zonder de klaagzang. Stop daar de energie in.

Ik weeg kwaliteit en prijs en kom dan vaak tot de conclusie dat ik tevreden ben. Meer betalen is niet leuk maar de prijzen betaal ik elders ook wel.

Edit: ik vond 3 maanden Spotify wel leuk. Heb er dankbaar gebruik van gemaakt.