Beantwoord

SMS ontvangen dat voordelen zijn gestopt

  • 1 May 2023
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb een sms ontvangen dat mijn voordelen gestopt zijn doordat het factuuradres van mobiel anders is dan bekend is bij KPN. Maar mijn factuur adres bij mobiel is hetzelde als bij tv/internet.

Ik heb 2 weken terug tv en internet genomen. Het adres en factuuradres staan op mijn huidige adres.

Ik heb al jaren mobiel van KPN. Dit nummer stond ingeschreven bij een ander huishouden. 

Nadat ik tv en internet heb genomen, heb ik het factuuradres van KPN mobiel gewijzigd naar het adres van waar ik nu woon, het zelfde adres waar tv en internet op staat.

 

Maar nu kreeg ik dus een SMS dat mijn voordelen stoppen door het gewijzigde factuuradres. In de mijnkpn app staat mijn 06 nog bij het oude huishouden. Daar moet mijn nummer dus verwijderd worden.

Ik heb alle stappen gevolgd, mijn nummer verborgen e.d., maar als ik dan mijn mobiel toevoeg bij tv/internet, staat mijn mobiel ineens weer bij het verkeerde huishouden. 

Hierdoor loop ik dus mijn voordelen mis.

Hoe kan dit opgelost worden, zodat ik mijn voordelen ontvang????

Ik had KPN al gebeld maar die konden mij niet helpen?!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 May 2023, 09:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zorg even dat je forumprofiel zo volledig mogelijk is ingevuld, een moderator kijkt dan met je mee en binnen 1 a 2 dagen krijg je reactie en kunnen hun het oplossen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bartv17. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je gecontroleerd en jouw Combivoordeel is actief voor het Internet/TV abonnement en het mobiele nummer dat je hebt achtergelaten in jouw Forum profiel. 😊