Beantwoord

Telefoonnummer kan niet worden toegevoegd aan huishouden

  • 2 May 2023
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben sinds vandaag over naar KPN. Mijn vriendin zit al een kleine week bij KPN en we zijn samen overgestapt om MB's te kunnen delen. Nu kon ik haar nummer al vrij snel op de eerste dag toevoegen aan het huishouden (is al een thuis abonnement actief), maar nu lukt het mij niet om mijn telefoonnummer toe te voegen. Hij geeft aan dat het niet gelukt is.

Aangezien mijn vriendin een extra klein internet abonnement heeft genomen vanwege de deel functie wil ik dit z.s.m. geregeld hebben 😬

icon

Beste antwoord door Brainsie 2 May 2023, 23:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Brainsie ,

Gemiddeld duurt het twee werkdagen voordat je een nieuw nummer (nieuw abonnement) kunt toevoegen aan MijnKPN. Probeer het van de week gewoon nog een keer. 

Reputatie 1

Inmiddels opgelost. Had het formulier verkeerd gelezen.Â