Beantwoord

Vraag over Combivoordeel bij Internet en KPN Unlimited

  • 11 April 2023
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo allemaal

Ik ben geen klant bij KPN maar ik had een vraag, ik wil alleen internet en vast bellen afnemen, ook wil ik unlimited mobiel bij KPN.

Met beide abonnementen heb ik unlimited voor 25 euro maar omdat ik geen tv neem en ook geen interesse heb in de entertainment paketten, is het misschien een optie om aan zulke klanten 5 euro korting te geven op het thuis abonnement?

Is dit mogelijk of kan dit mogelijk worden gemaakt?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 April 2023, 08:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Zeelandenaar ,

Met die combinatie ga je 7,50 korting per maand ontvangen op je mobiele abonnement. Op je internet-en Vast Bellenabonnement ga je geen voordelen ontvangen. Dus ook geen entertainmentkorting. 
 

Dit zijn de mogelijkheden voor het thuisabonnement:

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo allemaal

Ik ben geen klant bij KPN maar ik had een vraag, ik wil alleen internet en vast bellen afnemen, ook wil ik unlimited mobiel bij KPN.

Met beide abonnementen heb ik unlimited voor 25 euro maar omdat ik geen tv neem en ook geen interesse heb in de entertainment paketten, is het misschien een optie om aan zulke klanten 5 euro korting te geven op het thuis abonnement?

Is dit mogelijk of kan dit mogelijk worden gemaakt?

Nee, natuurlijk niet. Die entertainmentkorting krijgt u alleen als u een entertainmentpakket afsluit. Anders had KPN net zo goed bij iedereen de abonnementsprijs 5 euro omlaag kunnen doen.

Klanten die veel diensten afnemen krijgen veel korting. Klanten die minder diensten afnemen krijgen minder of geen korting. Zo simpel werkt het.

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @Noordzee en @Nick83 

Ik heb natuurlijk al uitgezocht wat ik zou gaan betalen en wat de voordelen zijn etc.

De moderators kunnen mijn vraag als een wens zien 🙂

Wij nemen alleen internet en vast bellen via de provider, tv kijken wij via een satteliet verbinding (buitenlandse kanalen).

Bij een aantal providers is het zo dat als je thuis en mobiel samen bij dezelfde provider hebt dan krijg je ook korting op het thuis abonnement (handig voor de mensen die geen tv afnemen en ik zie een entertainment pakket ook niet zitten).

Ik hoor graag of zoiets mogelijk kan worden gemaakt.

Reputatie 7
Badge +28

Ga daar maar niet vanuit. Dat zouden veel mensen willen, maar wie gaat dat betalen? Is niet realistisch.

Je krijgt met deze combinatie een korting op je mobiele abonnement en niet op het thuisabonnement. Is een door KPN gemaakte keuze. 

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee 

Bedankt voor je antwoord dan blijf ik voorlopig nog bij mijn huidige provider 🙂👍

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Zeelandenaar, dit soort verzoeken mag je altijd indienen. Het antwoord is al gegeven door enkele mede-users. Er is geen extra korting mogelijk in plaats van entertainmentkorting bij het Thuis pakket. Dit zal er ook niet gaan komen. Met deze korting richten we ons namelijk op de klanten die alles voor Thuis bij KPN afnemen.