Beantwoord

Vraag over voordelen bij overstap naar KPN mobiel

  • 21 November 2022
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik wil best overstappen met mijn 2 mobielabonnementen maar ik weet niet wat mijn voordeel zal zijn.ik ben nu bij simpel en daar betalen wij 2x10 euro p.m. voor ieder 4 mb en onbeperkt bellen.

Ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen? Een kpn winkel is niet vlakbij in vinkeveenĀ 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 November 2022, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

ik ben nu bij simpel en daar betalen wij 2x10 euro p.m. voor ieder 4 mb en onbeperkt bellen.

Het is heel simpel: bij KPN zult u duurder uit zijn.Ā 

Ik ga er vanuit overigens dat u 4 GB bedoelt in plaats van 4 mb.

Als u toch over stapt naar KPN, dan zult u 5 euro korting krijgen op uw thuis abonnement als u een entertainmentpakket heeft. Bij voorbeeld Spotify of Netflix.Ā 

Ook zult u data kunnen delen van het ene mobiele abonnement naar het andere mobiele abonnement. Dat kunt u nu niet bij Simpel denk ik?

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @GerardentoosĀ ,

Je krijgt dan KPN Hussel op jouw mobiele abonnementen. De belangrijkste voordelen staan hieronder.Ā 

Ā 

Op jeĀ thuisabonnement krijg je dan ook voordelen. Heb jeĀ daar ook een abonnement op de Husselvoorwaarden? Dan krijg je het pluspakket gratis en mogelijk vijf euro korting op Ć©Ć©n van de entertainmentpakketten. Heb je een ouder thuisabonnement dan oktober 2019? Ā Dan kun je ook in aanmerking komen voor KPN Compleet. Dan geen entertainmentkorting, maar wel mogelijk gratis het ESPN-pakket ipv het pluspakket gratis.Ā 
Ā 

Meer info KPN Hussel:Ā 

Meer info KPN Compleet:Ā 

Ā