Beantwoord

Waarom geen entertainment korting voor Spotify?

  • 15 April 2023
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik lees dat er een entertainmentkorting geldt als ik Spotify Premium via KPN neem. Ik heb internet, tv en mobiel van KPN. Als ik echter Spotify selecteer in de app worden mijn abonnementskosten met de gebruikelijke 9,99 verhoogd. Klopt het dat er geen korting is? Heeft dit iets te maken met het moment dat ik mijn abonnement heb afgesloten of andere acties die al lopen? 

Met vriendelijke groet,

Samira

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 April 2023, 18:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u misschien al Netflix ofzo? Want de entertainmentkorting krijgt u maar 1 maal.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Samdeb ,

Het kan zijn dat je nog een oud abonnement hebt op de voorwaarden van KPN Compleet. Dan heb je nooit recht op een entertainmentkorting, maar je hebt dan weer andere voordelen zoals gratis het ESPN-pakket of gratis het pluspakket. 
 

Je kunt wel via 0800-0402 overstappen op de nieuwe abonnementsvorm KPN+ met Combivoordeel, maar check dan goed of dat voor jou voordelig is. Eenmaal over is definitief. En je hebt maar eenmaal recht op entertainmentkorting, ook als je meerdere entertainmentpakketten afneemt. 
 

 

Hallo Noordzee en Nick,

 

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb geen andere entertainment via KPN dus ik denk dat het om de abonnementsvorm zal gaan. Bedankt nogmaals.

 

Vriendelijke groet,

 

Sam

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Samdeb, ik verschaf graag duidelijkheid. Als je jouw profiel in zou willen vullen? Dan kan ik daarna even in de administratie kijken waarom de entertainmentkorting niet zichtbaar is. Dan heb je 100% duidelijkheid.