Beantwoord

Welkomstcadeau Surface Go 3 defect en nog geen oplossing

  • 26 November 2022
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Ken je dat gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden.. Hier hebben we weer een casus.. 

De surface Go 3, welke ik bij de start van mijn abbo in maart als welkomstcadeau heb mogen ontvangen, laad niet meer op en werkt dus niet meer. 

Gisteravond 20 minuten gebeld met KPN, met als resultaat dat zij niet weten hoe mijn surface gemaakt moet worden. Of ik op mijn vrije zaterdagochtend naar de winkel wil gaan. Ok prima.. 

Eenmaal in de winkel vanochtend kreeg ik het verzoek te bellen met Sidekix (extern bedrijf welke het product leverde en de garantie werkzaamheden uitvoert) zij zouden mij helpen met de juiste afwikkeling. Onderweg naar de auto lopen kreeg ik na 10 minuten in de wachtrij iemand aan de lijn.. 

Nou meneer, KPN dient de garantiewerkzaamheden echt zelf uit te voeren, wij gaan over de garantie van en naar uw huis, dus de leveringsgarantie... 

Ik weer terug naar de KPN winkel. 

Nou meneer dit klopt echt niet. Wij kunnen niks doen..... We zullen een melding maken maar wij kunnen niks betekenen voor u..

U moet wachten op een eventuele reactie van ons, of na een paar dagen weer moeten bellen naar Sidekix... 

Dus ik naar huis vol met vragen.. 

Ik raad iedereen aan geen welkomstcadeau aan te nemen, maar lekker voor korting te gaan... Stelletje amateurs.. 

Hoop voor woensdag een oplossing te ontvangen, anders ga ik stennis schoppen in de winkel 😬😬

Iemand tips?? 

​​​​

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 December 2022, 17:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Zat er niets bij die levering over garantie? Iets op de pakbon? Informatie in de doos? Een brief die er bij zat? Hier veel informatie over uw rechten: https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten

En inderdaad is KPN als leverancier uw aanspreekpunt. Hopelijk gaat een moderator hier reageren met tips of een oplossing.

Reputatie 7
Badge +5

waarom neem je geen contact op met microsoft ?

Reputatie 7
Badge +7

waarom neem je geen contact op met microsoft ?

Omdat je daar geen hulp zult krijgen. Eerste jaar garantie is de verkoper verantwoordelijk.

Reputatie 7
Badge +5

waarom neem je geen contact op met microsoft ?

Omdat je daar geen hulp zult krijgen. Eerste jaar garantie is de verkoper verantwoordelijk.

mijn ervaring is anders

Reputatie 7

Hoi @Tim vk, welkom hier! Voor welkomstcadeaus wordt garantie afgehandeld door het servicecentrum van de originele leverancier. Wat en waar dit is zou vermeld moeten staan in de papieren die je bij de Surface geleverd hebt gekregen. Je kunt ook nog op deze servicepagina van Microsoft kijken. 

In het leveringspakket van de Surface zit ook een KPN brief. Deze geldt als je aankoopbon voor de garantie. Je zult (een kopie van) deze dan ook moeten kunnen tonen/mee opsturen. Je apparaat zal dan volgens de reguliere garantievoorwaarden nagekeken worden.