Beantwoord

Zie niet de juiste nummers gekoppeled in MijnKPN voor de voordelen

  • 27 December 2022
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Ik zie dat het al eerder op dit forum is gevraagd maar zag geen oplossing. Ik zie bij abonnementen mijn huidige abonnementen (thuis en mobiel) staan. Adres staat ook op mijn huidige adres. Alleen als ik naar MB's delen ga staan daar nog alle oude nummers van mijn ouders/broertjes/zusjes etc. Niet het nummer van mijn vriendin waarmee ik juist de MB's wil delen. 

 

Hoe kan dit aangepast worden?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 December 2022, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @RubentenHave, welkom bij ons op het forum. Voor de Husselvoordelen wordt gekeken naar het factuuradres van het mobiele abonnement. Als dat op het adres staat van jouw familie kan je daar nog gekoppeld zijn aan het huishouden.

Als je het factuuradres controleert en indien nodig aanpast, kan je daarna via deze link op het adres van jou en je vriendin kijken hoe je je daarvoor kunt aanmelden: Bekijk je voordelen.