Beantwoord

06-nummer veranderen

  • 16 July 2020
  • 12 reacties
  • 12988 keer bekeken

Dag ,

Ik zou graag mijn nummer willen veranderen  omdat ik daarop word gebeld  door ongewenste  mensen. 

Graag wil ik hier vanaf.

Met vriendelijke  groet  zakia s

icon

Beste antwoord door RBxx 16 July 2020, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Zakia s 

Het makkelijkst is bellen naar de klantenservice. Je krijgt dan na verificatie via sms direct gratis een nieuw nummer. Je oude nummer kun je daarna niet meer terugkrijgen, de keuze is definitief!

De klantenservice is gratis te bellen via 1200 met je mobiel of 0800-0402 met elke NL telefoon.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Zakia s. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je telefonisch wordt lastig gevallen. Het is mogelijk om jouw mobiele nummer te wijzigen. Dit kan niet meer worden teruggedraaid. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Het rekeningnummer en 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan help ik je verder. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Zakia s. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je telefonisch wordt lastig gevallen. Het is mogelijk om jouw mobiele nummer te wijzigen. Dit kan niet meer worden teruggedraaid. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van jouw rekeningnummer dat bij ons bekend is willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Het rekeningnummer en 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan help ik je verder. :relaxed:

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg jouw mobiele nummer hebt laten wijzigen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!

hoe kan ik me mobiel nr veranderen

Reputatie 7
Badge +21

Dubbel: deze vraag van @dexje070 heb ik al eerder (hier) beantwoord.

hoe kan ik me mobiel nr veranderen

Let op dat je eerst bij websites de sms controle via mobiel uitschakeld. Of bijvoorbeeld de DigiD waar je gegevens op ontvangt.

Reputatie 7
Badge +21

Goede opmerking @Jeroen Ruiter , het zou niet de eerste keer zijn dat dit vergeten wordt.
Voor dexje070 is een waarschuwing te laat, het nummer is al gewijzigd.

Ik heb het zelf meegemaakt alleen had gelukkig over een backup code opgeslagen. Dat was wel mijn redding.

als ik mijn nummer wijzig moet ik dan ook op nieuw een abonnement nemen of gaat de nieuwe nummer ook mee naar het zelfde abonnement als de oude nummer 

Reputatie 7
Badge +21

Nee @m.habib , het enige dat verandert is het 06-nummer. Het abonnement blijft helemaal hetzelfde.

Is een nummer veranderen gratis of komen daar kosten bij

 

Reputatie 7
Badge +21

Nee @m.habib , dat is helemaal gratis.

Nog één ding. Let op dat je eerst bij websites de sms controle via mobiel uitschakelt. Of bijvoorbeeld de DigiD waar je gegevens op ontvangt. Anders kan je daar niet meer inloggen.