Aanpassen automatische incasso

  • 5 October 2020
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Ik wil dat de automatische incasso wordt aangepast naar een ander ABN Rekeningnummer. Graag hier contact voor opnemen. Hoe kan ik dit aanpassen? Groet, Laetitia (*****) 

en deze aansluiting loskoppelen van (synchronisatie verwijderen) met telefoon met nummer: (*****)

Admin: privacy gevoelige informatie verwijderd en afgesplitst en eigen topic aangemaakt


1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @overschrijving,

Welkom op het KPN Forum, mijn excuses dat u iets langer op een antwoord heeft moeten wachten. Uw opmerking is er per ongeluk tussendoor geglipt. Heeft u inmiddels al via een andere weg contact opgenomen met KPN en is het probleem al opgelost? Zo niet help ik u graag verder.

Begrijp ik het goed dat u het rekeningnummer waarvan de automatische incasso's van uw mobiele abonnement wilt wijzigen? U kunt dit makkelijk zelf regelen via uw MijnKPN

Ik begrijp echter niet zo goed wat u bedoelt met aansluiting loskoppelen, U kunt in uw MijnKPN ook mobiele nummers verwijderen zodat deze niet meer zichtbaar zijn. Ik hoor graag van u.

Ook voor andere vragen bent u altijd van harte welkom op het KPN Forum. 

Reageer