Vraag

aansprakelijkheid

  • 28 December 2019
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Hierbij stel ik KPN zakelijk voor de door mij geleden schade omtrent het per direct buiten gebruikstellen van mijn mobile zakelijke nummers.

Na dat ik op 20-12-2019 om 14.20 mijn contract heb opgezegd omdat KPN weigerde het mobile nummer van mijn dochter stopt te zetten om dat de iphone 11 pro voor mijn dochter niet geleverd werd conform de afspraken.

Om 14.39 was ik voor al mijn zakelijke contacten niet meer bereikbaar omdat KPN direct mijn nummers uit de lucht heeft gehaald . 

Hier kwam ik ongeveer 30 min later achter daar waar mij medegedeeld heeft dat dat min 5 werkdagen zou duren .

Na telefonisch contact te hebben gekregen bleek dat ik mijn zakelijke mobile nummers ook niet meer terug kon krijgen waardoor ik noodgedwongen ben / was om over te stappen naar t-mobile.

Wat ik dus ook heb gedaan .

Ik zou de contract kosten betalen wat ik dus nu ga weigeren de handelswijze van KPN is werkelijk buiten proporties. 

 

 


4 reacties

Badge +19

U bent hier op het consumentenforum. Ze kunnen dus hier niets voor u doen. U kunt het beste uw klacht melden op het zakelijke forum daar het een zakelijk abonnement betreft.

Reputatie 7
Badge +21

En dit is het adres  van het zakelijk forum wat Joep vergeten heeft te melden.

Reputatie 7
Badge +17

@Shieracella Welkom op ons consumenten Forum! Goed dat je je verhaal met ons deelt. Helaas is het, zoals Joep en Huistijger al aangeven, niet mogelijk voor ons dit voor je in orde te maken. 
Je kunt het beste deze tekst kopiëren en een nieuw topic starten op ons zakelijke Forum. 
Ik hoop dat zij meer voor je kunnen betekenen. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

@Shieracella Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer