Vraag

Abonnement verlengen

  • 28 October 2020
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedenavond!

Ik probeer mijn abonnement te verlengen, maar ik heb nog geen email ontvangen.
Ik heb het 2x geprobeerd maar telkens bij de 3de stap, als ik op ‘bestelling bevestigen’ heb geklikt, krijg ik weer het beginscherm te zien dat ik mijn 06 nummer moet invullen en een code zal ontvangen.

Nu vraag ik mij af om mijn bestelling wel is afgerond. 


2 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.

Net even contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat je dan niet door de check komt. 

Ze doen er twee en een daarvan is de BKR. 

Persoonlijk geloof ik daar niks van want ik heb geen krediet open staan.

Online kunnen ze niet helpen dus dat wordt een uitstapje naar de kpn winkel 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Jolien de Lange!

 

Is het inmiddels gelukt met verlengen? Anders kijk ik graag eens voor je na of de verlenging in het systeem staat.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reageer