Beantwoord

abonoment

  • 16 October 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik wil via mijn kaart nummer  zien wel abonoment het is

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 October 2020, 13:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marcel0510 ,

Het simpelste is om in te loggen op Mijn KPN. Daar zie je ondermeer een overzicht met recente facturen. Op de factuur zou je de naam/ het type van het abonnement moeten kunnen terugvinden.  En anders via Mijn Producten…. 

Reputatie 7

Hoi @Marcel0510, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt, Noordzee slaat de spijker op z'n kop. Op je persoonlijke MijnKPN-account regel je alles rondom je abonnementen zelf. Bekijk je actuele verbruik, inzicht in je facturen, beheer je producten, extra opties en nog veel meer. Heb je nog vragen over je abonnement? Stel ze dan gerust, we helpen je graag :) 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Marcel0510, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt, Noordzee slaat de spijker op z'n kop. Op je persoonlijke MijnKPN-account regel je alles rondom je abonnementen zelf. Bekijk je actuele verbruik, inzicht in je facturen, beheer je producten, extra opties en nog veel meer. Heb je nog vragen over je abonnement? Stel ze dan gerust, we helpen je graag :) 

@Marcel0510 

Is het vinden van jouw abonnementsgegevens nog gelukt? 

Reputatie 7

Hey Marcel, geen bericht meer van je gehad. We gaan er vanuit dat je vraag is beantwoord, ik sluit daarmee je topic. Mochten er toch nog vragen zijn? De community staat klaar om je te helpen :)

Reageer