Hoi. We zijn met onze familie afgelopen weekend met de veerboot van Lübeck naar Helsinki gevaren. Het was een mooie reis en de kinderen vonden het heerlijk.
We reden ‘s avonds de boot op, brachten kinderen naar bed en werden de volgende ochtend heerlijk wakker. Mijn vrouw met een smsje dat ze 10 euro/MB moet betalen voor internet via de satelietverbinding van de boot. We zijn dus maar meteen beiden naar de (vreselijk dure) wifi overgestapt, maar ik heb nooit een smsje gekregen over de hoge kosten van het satelietinternet.
Zojuist zagen we in de KPN app dat zij een rekening heeft van € 37,47 en ik van € 22,01 voor deze kosten. Nu zijn dit niet de meest hoge bedragen, maar blij zijn we er niet mee. Ook vinden we dat dit niet behoorlijk is. De hoge kosten worden nergens duidelijk aangegeven, anders hadden we het wel ergens gezien (we zijn beiden aardig oplettend). We hadden het wellicht zelf moeten weten, maar een waarschuwings smsje van KPN had dan toch zeker gemoeten? Mijn vrouw kreeg die om 4:17 (in diepe slaap) een sms, ik tot op heden niet.
Graag reactie van KPN en hopelijk enige coulance voor een klant die al 20 jaar bij jullie is.