Vraag

Combinatievoordeel

  • 14 December 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Geachte Heer / Mevrouw,

 

Onlangs is ons Telfort abonnement (alles in 1) overgegaan naar KPN TFT Internet en Interactieve TV.  Nu hebben mijn vriend en ik ook beide een mobiel abonnement van KPN en hadden wij gelezen dat je voordelen kunt krijgen als je dit combineert met elkaar (Hussel 2020 2 GB en onbeperkt bellen/sms en KPN 2015 SO Zorgeloos Instap). Nu krijgen wij het niet voor elkaar om deze voordelen aan te zetten via MijnKPN (we zouden graag Fox Sport als gratis voordeel willen hebben (deze mogelijkheid hebben wij vernomen van familieleden die dezelfde abonnementen hebben)). Waarom is het niet mogelijk om dit te combineren met elkaar?

 

Wij horen graag van u. 

Bij voorbaat dank.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @NGOES, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Sebastiaan, zojuist mijn profiel ingevuld. Ik zie je reactie graag tegemoet.

Reputatie 7
Badge +10

Geachte Heer / Mevrouw,

 

Onlangs is ons Telfort abonnement (alles in 1) overgegaan naar KPN TFT Internet en Interactieve TV.  Nu hebben mijn vriend en ik ook beide een mobiel abonnement van KPN en hadden wij gelezen dat je voordelen kunt krijgen als je dit combineert met elkaar (Hussel 2020 2 GB en onbeperkt bellen/sms en KPN 2015 SO Zorgeloos Instap). Nu krijgen wij het niet voor elkaar om deze voordelen aan te zetten via MijnKPN (we zouden graag Fox Sport als gratis voordeel willen hebben (deze mogelijkheid hebben wij vernomen van familieleden die dezelfde abonnementen hebben)). Waarom is het niet mogelijk om dit te combineren met elkaar?

 

Wij horen graag van u. 

Bij voorbaat dank.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Uw tv/internet is het oude Telfort, nu genoemde TFT abonnement en uw mobiel KPN als ik het goed lees.

 

Volgens mij zou u dan het TFT abonnement moeten overzetten naar een KPN abonnement voor de mogelijkheid van een Hussel.

Reputatie 4
Badge +5

@NGOES Bedankt. Bij dit oudere pakket zal inderdaad een gratis zenderpakket moeten horen i.c.m. mobiel. Ik heb een ticket aangemaakt voor de desbetreffende afdeling, zij zouden dit kunnen regelen. Ik zal het zelf ook nog even bijhouden en laten weten wanneer het gebeurd is!