Vraag

De SMS functie om MB's aan te vullen werkt nog steeds niet

  • 7 December 2022
  • 16 reacties
  • 41 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik heb paar dagen terug om exact zelfde probleem twee x lang aan de lijn gehangen en geen passend antwoord.

De sms functie om Gb aan te vullen werkt nog steeds niet! (Wel via mijn kpn maar als ik geen GB over heb lukt dat niet ..)

 

hoe kan dit structureel verholpen worden? Ik zou ook door backoffice geholpen worden de dag erop, gisteren, maar nada noppes niks.

 

vandaar nu hier naar oplossingen kijken maar ik zie het niet …


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

Nu probleem weer helemaal terug: zie foto’s… wat adviseer je mij te doen?

Reputatie 1
Badge

Aanvullen lukt wel via iemand anders met een eigen abonnement maar dat is niet wenselijk en handig…

 

u mag iets laten weten, fijn!

Reputatie 1
Badge

Helaas ook hier hetzelfde: zie foto’s 

het is geen probleem zolang ik bij iemand met eigen telefoon en internet ben maar anders lukt het niet ..

 

tich vreemd 

 


Admin: berichten samengevoegd met eigen topic

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

Ik zou afgelopen maandag al teruggebeld worden, maar het is nu bijna vrijdag? En nog steeds is 1266, NL 2000 aan , niet mogelijk…

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Lsnko, probeer dit eens:

NL2000 AAN naar 1266

Dus met hoofdletters. Dit zou moeten werken.

Reputatie 1
Badge

Dag Denise, 

 

ook dat al geprobeerd en helaas zoals gezien geen resultaat…

ookal diverse malen met kpn gebeld en de backoffice zou contact met mij opnemen, dat is nu een week geleden en niemand die mij gebeld heeft…

 

wat voel ik mij in de steek gelaten … (met een kleine knipoog)

 

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

En dit is resultaat 

 

Reputatie 1
Badge

Dus @kpn wie het weet mag het zeggen…

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Reputatie 1
Badge

Ik heb het zojuist ingevuld. Nu even de deur uit ivm nieuwe fiets en vanmiddag thuis..

thanks!

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie zo geen gekke dingen. Ik kan ook niet direct verklaren waarom jij niet 2 GB extra per sms kunt aanvragen. Maar ik zie dat er ook al een verzoek bij de technische dienst ligt om hier naar te kijken. Ik wil daarom voorstellen om dit contact af te wachten. Zo voorkomen we dat zaken door elkaar gaan lopen.

Reputatie 1
Badge

En toen werd het weer stil…

Niemand belt of lost op.

Gelukkig geen groot probleem maar wel vreemd..

 

Want zeggen dat je 'morgen' gebeld wordt en NU 12 dagen verder bent us niet sjiek.…

 

Wie weet?

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas de oplossing niet voor jou. Daarom is de technische dienst aangestuurd. Die heeft het momenteel drukker dan normaal. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk voor zij aan jouw casus toekomen. Ik wil je vragen nog even geduld te hebben.