Beantwoord

E-sim installeren lukt niet op iPhone 14

  • 11 May 2023
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn nieuwe abonnement is op 10 mei ingegaan bij KPN, en mijn oude abonnement bij T-Mobile is dus sinds die dag niet meer werkzaam. Ik heb voor een e-sim gekozen, maar ik krijg het niet geactiveerd.

Ik heb het stappenplan doorlopen van het installeren van de e-sim, dus ik heb de app en daarin staat dat mijn abonnement is geactiveerd. Echter staat er nog steeds T-mobile als mijn primaire simkaart (zie screenshot), en heb ik geen bereik op het KPN netwerk.

Als ik in de KPN app naar Simkaart → Simkaart vervangen → E-sim ga, dan ontvang ik geen verificatiecode.

 

Kunnen jullie mij aub zo snel mogelijk helpen hiermee?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 May 2023, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dit probleem heb ik ook... ook mijn abonnement is op de 10e in gegaan. Heb een Samsung a23 maar ook ik krijg geen code. .heel vreemd

Reputatie 7

Hoi @JenniferBrunek, welkom bij ons op het forum. Als het activeren van de e-sim niet lukt en je ontvangt geen code kan je een fysieke simkaart aanvragen. Met die simkaart zal je de activatie alsnog kunnen doen. Je kunt ons bellen (0800-0402) om een simkaart aan te vragen of naar een KPN Winkel bij jou in de buurt gaan. Met de laatste optie is het het snelste geregeld. 

 

Ik zie dat jij hier ook al een eigen topic over hebt @Tukker1982, waar je al bent geholpen. Om het overzichtelijk te houden is het makkelijker om jouw situatie daar te houden 🙂