Beantwoord

Eenmalige kosten bij gelijkblijvend abonnement Vast Bellen

  • 25 October 2020
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik ben het absoluut niet eens met eenmalige kosten van € 15,47 bij gelijkblijvend Vast Bellen abonnement. KPN heeft mij als Telfort-klant beloofd dat er automatische en kosteloze omzetting naar KPN zou plaatsvinden, Ik heb geen wijzigingen doorgevoerd en ben dit ook niet van plan.

icon

Beste antwoord door Niek_ 2 November 2020, 13:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Boekenpeter. Ik kan deze eenmalige extra kosten zo snel niet plaatsen. Bij de automatische overstap naar KPN horen inderdaad geen extra kosten in rekening gebracht te worden. Mocht je nog geen contact met ons hebben gehad via een andere weg, vul dan jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Stuur vervolgens hier weer een berichtje. Dan kijk ik met je mee. 

Beste Nieks,

Heb mijn profiel verder bijgewerkt. Ik heb geen mobiele telefoon, enkel vast bellen en internet.

heb wel gelezen binnen het Forum dat er belkosten van Telfort meegenomen worden naar de eerste nieuwe KPN rekening. Zou het dat kunnen zijn wat onder éénmalige kosten wordt verstaan ?

Wel een erg hoog bedrag want ik bel vrijwel nooit. vast bellen blijkt dus erg duur t.o.v. mobiel bellen.

 

Met dank voor je reactie,

vr.gr. Peter

Reputatie 5
Badge +8

Bedankt voor het aanvullen @Boekenpeter. Ik heb voor je gekeken en zie waar deze kosten vandaan komen. Het zijn inderdaad eenmalige kosten voor vast bellen, maar voor de periode van toen je nog klant was bij Telfort. Bij Telfort heb je een laatste factuur gekregen voor de periode tot 12 oktober. Op die factuur is voor in totaal €15,47 aan belkosten in rekening gebracht. Die kosten zijn echter op de laatste factuur van Telfort ook weer in mindering gebracht. Je hebt dus een zogeheten 'nul euro factuur’ ontvangen als laatste factuur bij Telfort. Deze kosten zijn alsnog in rekening gebracht, maar dan op de eerste factuur bij KPN. Vandaar dat je die kosten daar ziet staan. 

Dit is natuurlijk een beetje gek, maar dit komt door de overstap van Telfort naar KPN. Daardoor is de factuurperiode en de verbruikskosten apart opgedeeld. Je hebt dus niet dubbel betaald voor deze kosten, dus het klopt allemaal wel. De specificatie van deze nul euro factuur vind je als het goed is ook gewoon terug in je MijnKPN account. 

Reageer