Beantwoord

emailadres veranderen

  • 7 October 2020
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb 4 abonnementen op mijn naam staan van alle gezinsleden. Ik krijg van 3 telefoonnummers de rekening op mijn planet-adres maar 1 op mijn hotmailadres. Al heel vaak gevraagd dit te veranderen, wat ook dan aangepast wordt door een medewerker. Maar ondertussen kreeg ik ook gisteren weer de rekening op hotmailadres. Blijft lastig en wanneer kunnen we dit zelf eens veranderen op MijnKPN?

BS

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 October 2020, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BSmini41, wat flauw dat dit telkens niet goed gaat!

Hoe zit het met MijnKPN? Maak je gebruik van 1 account of van meerdere? Doorgaans wordt de factuur verzonden naar het mailadres waar de MijnKPN account waar het abonnement aan gekoppeld is mee aan is gemaakt, zou het kunnen dat jullie met beide mailadressen een MijnKPN hebben aangemaakt en dat het nummer eindigend op 848 via de hotmail account in gekoppeld en de andere 3 bij het planet mailadres?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1

Dag,

We waren een week op vakantie ivm herfst.

Maar hier ben ik weer. Ja ik maak gebruik van Mijnkpn en is gekoppeld aan planet-adres. Ik heb maar 1 account . Maar ik krijg dus ondertussen ook de husselreclame op de mijn hotmailadres dus het staat nog wel ergens verkeerd denk ik.  

Het antwoord is dus nee op de vragen die je stelde.

Groet,

BS

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad!

Als ik het goed begrijp, wil je dat het hotmail adres helemaal nergens voor gebruikt wordt bij KPN? Ik zie hem nu als contact mailadres staan bij het nummer dat eindigt op 848, wellicht dat het daar mis gaat. Zal ik het mailadres maar voor je aanpassen naar het planet mailadres?

Reputatie 1

Dat zou heel mooi zijn. Dan komt alles op 1 plek binnen. De hotmail is toch meer voor de reclame, etc. En de planet is voor de  “serieuze” mail zeg maar.

En de vakantie in Limburg was prima. Even vrij van alles en dus ook de laptop, mail, etc.

Ik zie het graag veranderen binnenkort en kijken hoe lang het nu goed blijft…..

Groeten uit Heerenveen,

BS

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb hem aangepast, ook bij het nummer met 848 gaan de facturen voortaan naar het Planet mailadres :blush:

En Limburg, dat is echt even een andere wereld als je zoals ons uit het noorden komt:grinning:  Ik ben een beetje jaloers! Ben daar normaal een paar keer per jaar te vinden (omgeving Epen) maar door Corona dit jaar maar 1 keer een kort weekendje :slight_frown: Volgend jaar beter!

Reputatie 1

Dank voor het omzetten dan loopt dat wel weer. En Limburg is inderdaad mooi maar thuis is toch hier in Friesland….

Bedankt en tot ziens

BS

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan! :blush: